Gå til innhold

Vet dere hva jeg gjorde nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa til mannen at jeg skulle på do...

Så snek jeg meg inn på rommet for å sove litt :D

Han sitter med alle 3 ungene på stua og de er så mye roligere der når jeg ikke er der (maser mest på mamma vet dere).

Nå er jeg spent på hvor lang tid det tar før de kommer på at jeg er borte :D

Dårlig gjort av meg? Vært v

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært våken med baby i hele natt skulle det stå...

Skrevet

Nei hender jeg sier at jeg skal bare ned å ordne noe og legger meg også, men barna merker det ganske fort at jeg er borte, så da kommer de ned å vekker meg hehe

Blir jo det samme nesten hvis gubben bare sovner på sofaen...

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Nei, ikke dårlig gjort men hvis du hadde sagt at du var trøtt og ville sove litt, hadde ikke det gått greit at han tok ungene et par timer da?

Skrevet

Så i en tråd tidligere at mannen til ei hadde gjort det... Og da var det ikke måte på hvor drittsekk han var.

Skrevet

Nei, ikke dårlig gjort men hvis du hadde sagt at du var trøtt og ville sove litt, hadde ikke det gått greit at han tok ungene et par timer da?

Jo, helt sikkert, men hver gang vi prøver merker ungene det og kommer inn til meg.

Og der kom de ha. Hehe. Var deilig de 10 minuttene det varte ;)

Skrevet

Men så legg deg til å sove da! Ikke sitt her og vent på svar om hva vi mener om det. Sov!

Anonym poster: 9756f6db36c6af19475b60a25fdc22b1

Skrevet

Jeg hadde gitt beskjed, og da hadde aldri i verden godtatt at barna kom inn om jeg hadde sagt jeg skulle sove. Hvorfor sier du ikke til mannen din at nå vil du sove en stund, og at det er hans ansvar å holde barna på god avstand?

Skrevet

Hvis jeg trenger å sove gir jeg beskjed. Da har mannen ansvaret for ungene de timene jeg sover. Han har også ansvaret for at de ikke kommer og vekker meg. Det er til hele familiens husfred best at mor får sove.

Anonym poster: 5877ee42cb13b070cb73636300f60396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...