Jettanicole Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Har så lyst til å overraske mann og barn med noe godt å spise i dag, men er så dårlig til å finne på middager. Noen forslag?
Fomle84 Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Mye godt å finne på.. Taco eller lasagne? Det jeg ble sugen på nå i hvertfall..
Jettanicole Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2013 Akkurat det har vi så ofte, men er godt da.
Bambia Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Ostefyllt kylling, nærmere sagt denne --> http://fotballfrue.no/2013/03/20/oppskrift-onsdag-ostefylt-kylling/. Helt fantastisk god, jeg brukte dog Philadelphia med sweet chilli og i fløtesausen brukte jeg bare fløte og kremost og krydder. Uansett så anbefales denne retten virkelig, kjempe god :-)
LillePerlen Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Skinkestek med stekte poteter, blomkål Og gulrøtter?
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Tacograteng: 1pk kjøttdeig 1 løk 1 boks hakka tomater 2 ss ketchup 1 pose tacokrydder Smør: 1pk philadelphia 1 boks creme fraishe ..i bunn av en ildfast form og hell kjøttdeigen med alt det andre oppå, ha på rever ost og ha i ovnen på 200 grader (til osten er gylden). Server m. salat og nachos. "Skattekiste" Riv av et halvstort stykke alu.folie. Ha oppi laksefilèt, potetbåter, oppskårne gulrøtter, brokkåli, paprika, løk, blomkål..alt du liker. Lag marinade av; olje, hvitløk, sitron og sitronpepper. Hell noen spiseskjeer over, en god spiseskje cremefraishe over, pakk sammen og ha det i ovnen på ca.225 grader. Potetene avgjør når det er ferdig Enchiladas 2pk kjøttdeig 1-2 glass salsasaus 1 pk tortillalefser 1 pk revet ost Salat Ris Stek kjøttdeig, ha i salsaen. Pakk deretter kjøttdeigblandinga inn i lefsene (legg kjøttet i midten og rull lefsa rundt). Legg i ildfast form eler langpanna, strø ost over å inn i ovnen på 225grader til osten er gylden. Server med rømme, tacosaus, guacomole, kokt ris og salat til:) Nam,nam!! God hjemmelaga fiskesuppe med focaccia, svingodt! "Verdens beste kylling og potetform" Stek poteter m.salt og pepper i ca.45min i ildfast form på 220grader ca. 4-6 kyllingfileter skåret opp, stek med salt, pepper og paprikakrydder. Blandes i bolle: 6dl creme fraishe 1,5ss mango chutney 6ss Heinz chillisaus 3 båter hakka hvitløk 3 ss carry 1,5ts paprikakrydder 1,5ts pepper 1,5ts buljongpulver (lys) 2ts estragon Når potetene er ferdig stekte, ha på kyllingbitene-/filètene og ha over saus. Strø over litt ost og stek i 15min. Server med salat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå