Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 - Fikse påskenick ☑ - Skrive handleliste ☑ - Bestemme meg for påskevin ☑ - Handle - Kjøpe spill - Vinmonopolet - Gotteributikken Nå er påsken i gang!!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Hørtes ut som en veldig hyggelig liste Her er forhåpentligvis alt i boks, for nå står mannen ute og pakker bilen. Så om en times tid er hele gjengen på vei til hytta. Tror jeg gleder meg mer enn ungene. God påske
Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2013 God tur og god påske NÅ er det påske her også. Mat i hus, vin i hus, spill og jentungen ser på Vaskepott i prinsessekjolen. Herlig med ferie!
frk Nilsen Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 (endret) Dagens skryt: 45 minutters svett treningstur på ski helt alene i løypa, med sol og skyfri himmel ca 1/3 av gårsdagens snop forsvant på den turen (sier sitt om inntak av snop) I ettermiddag har jeg lest bok i solveggen sammen med en chilimocca, påskefeire hjemme er slett ikke ille Endret 27. mars 2013 av frk Nilsen
Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2013 Steike så flink du er Her har vi vært ute og akt i bakkene, fått noen nye fregner, grillet pølser og spist meg enda litt tykkere. Deilig!
frk Nilsen Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Jeg blir nok ikke noe slankere denne påsken heller Inntaket er langt høyere enn energiuttaket.... Pytt sann, straks på tide med litt vin og snop!
Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2013 Pytt sann, straks på tide med litt vin og snop! Hihi! Samme her
Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2013 Ble dårlig med vin i går. Jeg er verdens dårligste vindrikker, hehe;) Ble snop, cola og "tusen" episoder med The Big Bang Theory. Fint det også
Lykke Fryd ♥ Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2013 Klart man må ha påskenick! "Ingen påske uten påskenick" - gammelt jungelord
Patetica fåkksi Skrevet 30. mars 2013 #11 Skrevet 30. mars 2013 Men hvor endrer man nick? Det har jeg lurt på veldig lenge.
Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2013 Min profil - redigere min profil - endre visningsnavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå