Gå til innhold

Føles som om jeg er blitt blendet (synet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i flere dager hatt et lys(?) foran øynene. Ligner det man ser etter å ha blitt blendet av ei lommelykt eller en blitz feks.. kommer og går hele dagen. Kommer også foran tekst/ansikter..

Noen som har en idé?

Anonym poster: ff2e4d62d07d8f7e40f861da88d4601b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synet kan bli påvirket av diabetes.. Har du andre symptomer på det?

Anonym poster: 65acd4ee729f923d3f73332d17880eef

Skrevet

Hvordan er blodtrykket? Ville også sjekket trykket i øyet. Ta en tur til legen, du.

Skrevet

Har i flere dager hatt et lys(?) foran øynene. Ligner det man ser etter å ha blitt blendet av ei lommelykt eller en blitz feks.. kommer og går hele dagen. Kommer også foran tekst/ansikter..

Noen som har en idé?

Hei!

Du burde ta kontakt med nærmeste øyeavdeling. Det kan høres ut som netthinneavløsning..

Skrevet

Begynn med en tur til optikeren for å få sjekket trykket, dette kan du gjøre uten time. Bestill en time til fastlegen også

Skrevet

Noen som har en idé?

Hørs ut som forstadiet til migrene; aura. Jeg får slike synsforstyrrelser som du beskriver her en times tid før jeg får migrene. Så kommer migrenen (hodepinen) og da går auraen bort.

Men merkelig at du har hatt det i flere dager, det har jeg ikke vært borti før.. Pleier som sagt bare vare en times tid før migrenen bryter løs..

Skrevet

Husker jeg hadde problemer med dette etter første fødsel.

Var i tillegg slapp og sliten. Alltid hatt litt problemer med lavt blodtrykk i perioder og har en sjelden gang opplevd det etter det.

Forsvinner av seg selv, men sørger alltid for å drikke mye etter noe sånt.

Anonym poster: 2ad403fc2dfd6ee4544af74d41384056

Skrevet

Tuuusen takk for svar! Snakket med legekontoret som mener på det er migrene. Har fått time hos optikeren min også idag, sånn for å være helt sikker! Har vært veldig sliten etter fødsel for ti mnd siden.. har ikke diabetes.. har lite jern da, blodtrykket tror jeg er fint!

Har hatt mye synsforstyrrelser etter fødsel, og er i tillegg sjekket hos øyelege. Alt var fint den gang iallefall:-)

HI

Skrevet

Alt bra med øynene:-) konklusjonen er fortsatt migrene syn.. jaja, skal til lege og ønsker da ei ordentlig utredning for migrene! Har mye plager med dette og selvom jeg ikke har så mye hodepine er det ekstremt slitsomt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...