Gå til innhold

Pinlig problem....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ringte en venninne og lurte på om vi kunne ta en lunsj, hun trengte å skravle litt. Jeg ble med, og hun fikk lettet sitt hjerte. Saken er den at mannen hennes jobber med min. Gutta fra jobben var på byen på lørdag, og min mann forsvant fra utestedet med ei dame. Denne venninnen min fikk høre dette fra mannen sin som var der og så det. De har diskutert og blitt enige om at det var best å si ifra til meg at min mann har vært utro.... Jeg klarte ikke å si noe annet enn "takk for at du sa i fra..."

Sannheten er at han tok med denne damen hjem, der jeg ventet. Vi har et sexliv jeg vet at mange andre ikke har, men for oss funker det bra. Vi har mye sex alene, og sammen med andre. Det er ikke noe vi forteller gud og hvermann. Men nå tenker jeg fælt på at jeg burde fortelle dette til venninnen min. Jeg liker ikke at hun og mannen går rundt og tror at samboeren min er utro.....! Men jeg er redd for at hun synes det er veldig kleint hvis jeg forteller hvordan det ligger an.... :P

Anonym poster: 822ec5f671c91e54ff2790d52c588ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok fortalt det, ingenting å være flau over :)

Anonym poster: f83dcce05b98fb16e5443410853011bd

Gjest Antarctica
Skrevet

Hmmmm... Jeg er glad jeg kan si at min erfaring svikter, og at jeg ikke har noe råd å gi... Annet enn at du ringer henne på mandag og sier "hei, jeg fant ut av det med hun damen, ingen fare! Det hadde en naturlig forklaring, så ikke noe å tenke på!"

Skrevet

Hehe, vel, en god grunn til å ikke legge seg opp i andres privatliv, i alle fall :P Men for all del, det beste er nok å fortelle det :) Om enn i en light-versjon ;) om det føles best.

Gjest FinogFjong
Skrevet

...litt festlig igrunnen... Dere kan ha sex med hvem dere vil, bare ikke ANDRE oppdager det?? Omvent problemstilling fra de fleste andre det...hehe

Gjest sussie77
Skrevet

Tror kanskje jeg ville fortalt det ,så hun ikke går rundt å tror at mannen din er utro. Eller du kan jo si at du vet om det, men at han ikke var utro. Noe ville jeg sagt ihvertfall.

Skrevet

Haha #5 :P Måtte le litt nå :P Neida, det er egentlig ikke hemmelig sånn sett, men jeg har ikke behov for å slenge sexlivet mitt i trynet på andre som ikke vil vite noe om det. Er i grunn ganske åpen om det med enkelte nære, og de spør titt og ofte om forskjellige ting uten at det plager meg.... Tror jeg får ta den telefonen i morgen ja...

Det jeg mente med innlegget, og som jeg selvfølgelig glemte å svare- var om du ville foretrukket å tro at mannen til venninnen din er utro, eller å vite om sexvanene...

Takk for svar! :D Hilsen HI

Anonym poster: be7293f1f3acc4315f5d4e1a39da57e9

Skrevet

Selvfølgelig forteller du det til henne, hvis ikke kan din mann få problemer med andre om det sprer seg.

Anonym poster: b34490929f6130cbee9c9defb2c3338b

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjenner jeg er glad for at ingen venninner har følt behov for å betro seg til meg om sine tre- og forkanter. Håper de heller vil la meg leve i troen på at gubben deres puler rundt.

Visse bilder på netthinna er det like greit å får slippe.

Skrevet

Hehehe, man trenger vel ikke få flere bilder på netthinna av å vite at noen har sex med to personer i stedet for en? Sier vel mer om deg enn om den som ha trekant ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Hehehe, man trenger vel ikke få flere bilder på netthinna av å vite at noen har sex med to personer i stedet for en? Sier vel mer om deg enn om den som ha trekant ;)

Har hatt trekant selv, jeg, men ønsker ikke å spre detaljene, selv ikke til bestevenninnene mine.

Skrevet

Jeg tenkte med en gang at den venninna di var flink som sa ifra:-)

Det er n

Anonym poster: 360e2d48a1b1c14dace0080715001ce0

Skrevet

Det er nok ikke alle som hadde turt det:-)

Tror bare du må være ærlig med henne jeg. Det fortjener hun:-)

Anonym poster: 360e2d48a1b1c14dace0080715001ce0

Skrevet

Handler jo ikke om å spre detaljer, men å løse opp i en misforståelse som kan gi mannen til HI et dårlig rykte :)

Skrevet

Spørs litt på venninna di om du bør fortelle det.... Det er ikke ALT man trenger å fortelle, og jeg vil helst ikke vite detaljer om andres sexliv. Hadde jeg vært venninna di så hadde jeg helst sett at du hadde tatt en bitteliten løgn - eller bare avklart at du visste det og at det ikke var slik det så ut.

Skrevet

Har hatt trekant selv, jeg, men ønsker ikke å spre detaljene, selv ikke til bestevenninnene mine.

Her var det vel heller ikke snakk om å spre detaljer?

Du vil heller tro at venninnen din lever sammen med en som bedrar henne enn å vite at det er en del av deres sexliv? Jeg hadde heller satt pris på å få vite at venninnen min ikke er en dørmatte som fortsetter å leve sammen med en som er utro.

Så forskjellige kan man være.

Anonym poster: 5804725081011d760a551619f009fa8b

Gjest Antarctica
Skrevet

Ser ikke på det som å være dørmatte når det er et informert valg. SÅ forskjellige regner jeg med at jeg og mine venninner er!

Skrevet

Ser ikke på det som å være dørmatte når det er et informert valg. SÅ forskjellige regner jeg med at jeg og mine venninner er!

Nå skjønte jeg ikke hva du mente? Mener du at om en venninne godtar at mannen er utro så er det greit? I type åpent forhold?

Da er jeg enig med deg, hvilke regler andre har bryr jeg meg ikke om, men om jeg trodde at hun ble såret av utroskapen hadde jeg heller villet vite sannheten.

Anonym poster: 5804725081011d760a551619f009fa8b

Skrevet

Hadde et sånt forhold med eksen, var en god del yngre, og veldig frimodig, så det var noe de fleste visste om. Min nåværende samboer og jeg ønsker derimot kun å ha sex med hverandre, det funker best for oss! Selv med min fortid hadde jeg blitt ille berørt hvis jeg ufrivillig ble innviet i en venninnes sexliv på den måte (selv om jeg selv hadde blandet meg inn), men er jo ikke noe greit for mannen din at han feilaktig mistenkes for utroskap heller! Så sikkert greit å ta det opp med hun venninnen, men jeg hadde nok funnet på noe annet lurt å si, mest for venninnens skyld :P

Skrevet

Takker for gode råd. Har hatt en god samtale med venninnen min, med mye latter ;)

Hun ble heldigvis ikke brydd, og synes det var festlig

Hilsen HI

Anonym poster: 96eab7ef9a60948d3807efce4d60dfff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...