Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 På jobb idag kjente jeg plutelig noen sterke stikk midt i hodet, virket som det hadde sammenheng med nakken da det ble verre når ej snudde hodet til siden. Det vart bedre etter noen ibux og paracet. Hjemme sovnet jeg på sofaen mens guttungen på 6 så på barne-tv. Voknet av intense smerter i pannen, akkuratt som om det var en stor isklump på panna som ga "brainfreez og panna "vesnet" vekk (som når føtter "sovner"). I hele kveld har jeg gått med nummenhet, smerter og følelsen av frysning/kaldt i pannen og ansiktet, sammen med intens smerte midt i hodet og bak i nakken. Noen som vet hva dette kan vær? Har ikke kontaktet lege i håp om at det skal gå over iløpet av natten.. Anonym poster: 967af8f07853fef7452b7d133deb2156
Line-mamma til to herlige Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Kontakt lege. Vær så snill. Bare gjør det. Det kan være en bagatell, men det kan også være alvorlig. Vær så snill. Ring legen din imorgen. God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Hjerneslag?? Anonym poster: 884a939f40e10c736e6adc5059c0d16e
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Vær så snill å i det minste ringe legevakt før du legger deg!!! Synes det er fryktelig skummelt når noen med slike smerter sier de skal se o det går over når de sover... Som sagt over, det kan være bagatell, men kan også være alvorlig...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Ring legevakt i kveld. Hilsen sykepleier Anonym poster: fa3dad9639438bc253b5ccfa7161fe31
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 På jobb idag kjente jeg plutelig noen sterke stikk midt i hodet, virket som det hadde sammenheng med nakken da det ble verre når ej snudde hodet til siden. Det vart bedre etter noen ibux og paracet. Hjemme sovnet jeg på sofaen mens guttungen på 6 så på barne-tv. Voknet av intense smerter i pannen, akkuratt som om det var en stor isklump på panna som ga "brainfreez og panna "vesnet" vekk (som når føtter "sovner"). I hele kveld har jeg gått med nummenhet, smerter og følelsen av frysning/kaldt i pannen og ansiktet, sammen med intens smerte midt i hodet og bak i nakken. Noen som vet hva dette kan vær? Har ikke kontaktet lege i håp om at det skal gå over iløpet av natten.. Anonym poster: 967af8f07853fef7452b7d133deb2156 Uff, du bør kontakte legevakt. Helst få noen til å kjøre deg dit så du kan få sjekket det ut. Høres kjempeskummelt ut at du skal gå å legge deg syns jeg. Det kan også være hodepine som kommer av nakkesmerter. Hatt det selv i perioder hvor jeg har vært skikkelig plaget, og de smertene er intense. At det kan være noe farlig bør du uansett utelukke! Anonym poster: eefb3fa3e7b57d88ef20b1eccabf3fed
Kremtopp Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 Ring legevakta, de vil nok ikke at du skal legge deg med de symptomene du nevner. Det kan være en bagatell, men det kan også være svært alvorlig. Ring nå!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #9 Skrevet 27. mars 2013 Tenkte jeg skulle oppdatere dere om at jeg kontaktet legevakta i går. Han trodde det kunne vær bihulebetennelse, men jeg har ikke snørr som typisk følger med, samt som crp og blodprosent var fine. Han hadde ingen forklaring på "følelsen" i ansiktet fra pannen og ned til nesen. Fikk noe tilsvarende pinex phorte som jeg skulle ta når jeg kom hjem, da ibux og paracet ikke virket. Skal tilbake idag for ny sjekk. HI. Anonym poster: 967af8f07853fef7452b7d133deb2156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå