Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Etter siste graviditet kommer jeg ikke ned dit jeg vil, vanlig kosthold med littgodteri på lørdag er tydeligvis for mye nå er det full gjennomgang og måtehold av inntaket! Ønsk meg lykke til damer Anonym poster: 13e0af24e45a5c8f1e6deac845dbaa18
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Tusen takk! Gode råd mottas med takk sommeren og forhåpentligvis badesesongen er rett rundt hjørnet!! Anonym poster: 13e0af24e45a5c8f1e6deac845dbaa18
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Hvor mye må du ned? Samme her, men er heldigvis bare 4-5 kg som er som limt fast. Må skjerpe meg etter påske.. Anonym poster: 3dc9d3fa0fe1039486dee08cc8bf618c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Hvis du skal ned 10 kilo eller mer så anbefaler jeg Ketolyse kuren. Jeg har gått ned 10 kilo på 8 uker på denne kuren Anonym poster: 20f6e36d20c58ea9e863fe796fc53c93
Fruen i huset Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Uff, samme her Jeg har alltid vært slank, og etter forrige (første) graviditet gikk jeg raskt ned igjen. Denne gangen derimot Er bare kanskje 4-5 kilo (har ikke veid meg), MEN det sitter rundt magen!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Hvis du skal ned 10 kilo eller mer så anbefaler jeg Ketolyse kuren. Jeg har gått ned 10 kilo på 8 uker på denne kuren Anonym poster: 20f6e36d20c58ea9e863fe796fc53c93 Ulempen med Ketolysekuren er at man må leve lavkarbo resten av livet, og er man ikke villig til det er det feil kur. Kjenner flere som har gått ned alt fra 15 til 25 kg med ketolysekuren, så fornøyde. Så har de begynt spise vanlig norsk mat igjen og alle kiloene har kommet på igjen fortere enn de gikk av. Det farlige er at med denne kuren forandrer du på kroppens forbrenning og når du legger på deg igjen legger kiloene seg på de farlige stedene, rundt magen. Kjenner personlig flere stykker som har gått ned på denne kuren, men så har kiloene kommet på igjen når de ikke har klart å leve lavkarbo lenger og selv om de veier det samme som før kuren ser de mye feitere ut fordi magene har blitt så store.. Selv legen som har skrevet boka om kuren gikk jo opp 15 kilo da han begynte spise normalt igjen, nå lever han karboredusert for å holde vekten nogenlunde nede, men han er ikke selv like slank lenger som da han skrev boka (jeg bruker legesenteret hvor han jobber og ser han jevnlig). Jeg personlig vil anbefale Grethe Roede, jeg har gått ned 15 kg på det og da er det lettere å leve etterpå føler jeg. Jeg kan spise kake i bursdag og litt lørdagsgodt uten å hverken legge på meg igjen fordi jeg har spist karbohydrater hele tiden og tåler spise litt hvetemel og sukker selv etter slankekuren. Jeg registrerte meg på gratissiden til Roede og registrerte alt jeg spiste en periode for å få kontroll, spiste grovt, grønt og sunt i mindre posjoner enn før. Fungerer som gull Anonym poster: 51e28df8e6699ca44cd158f6210906da
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #8 Skrevet 27. mars 2013 Jeg har nok ca 4-6 kilo å gå ned tenker jeg. Har ikke vekt, men vurderer å skaffe det nå, vil vite ståa før buksa er trang... Tatt litt tid å innse at jeg går ikke tilbake automatisk, jeg må faktisk jobbe for det. Er kjedelig når alt gikk av sist med bare amminga, mens nå må jeg legge om alt for å riste de siste kiloene av og så var det den selvkontrollen når det kommer til god mat og godteri. Jeg er ikke en person som vil gå på kur, jeg må gjøre det "naturlig" hvis dere skjønner. Spise mindre, sunnere og selvfølgelig bevege meg. Jeg er generelt dårlig til å drikke, men har planer om å drikke ett stort glass vann før maten. Da får jeg i meg væske og spiser litt mindre. Jeg må også klare å få kontinuitet i treninga, er flink et par uker og så "glemmer" jeg det litt og så går det fort litt tid før jeg er i gang igjen, hvordan opprettholde en jevn fin treningsrytme? Planene i hodet er fine, men er allerede redd jeg ikke klarer å holde det gående hjelp!! Hi Anonym poster: 13e0af24e45a5c8f1e6deac845dbaa18
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 27. mars 2013 #9 Skrevet 27. mars 2013 Jeg gikk på Grete Roede og gikk lett ned 20kg. Har igjen 5kg, så er jeg fornøyd! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå