Gå til innhold

Argh jeg bruker altfor mye tid her inne:/

Anbefalte innlegg

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Logger meg inn når jeg står opp om morgenen.

Er innom flere ganger om dagen.

Sitter et par timer minst om kvelden når ungen har lagt seg.

Kjenner at jeg er blitt avhengig og jeg syns ikke noe om det.

Nå er det nok. På tide med rehab. Gi meg styrke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Samme her :(

Etter jeg fikk meg iPhone skulle man tro jeg hadde flyttet inn her.

Er jo bare et tastetrykk unna, og alt for lett å trykke seg inn så fort man har noen minutter ledig :(

Slenger meg med på DIB-rehab!

Skrevet

Haha... jeg har bestemt meg utallige ganger for at NÅ skal jeg slutte å henge på dette forumet... NÅ er det slutt! Varer bare til neste gang jeg har 5 minutter til å slappe av...

Anonym poster: 5e28d4ae97eaeb2b7f2de5bedec342a3

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Haha... jeg har bestemt meg utallige ganger for at NÅ skal jeg slutte å henge på dette forumet... NÅ er det slutt! Varer bare til neste gang jeg har 5 minutter til å slappe av...

Åhjelp, det var oppmuntrende hehe.... Får begynne i det små da. Kun morgen og kveld i begynnelsen og så trappe gradvis ned :)

Skrevet

Åhjelp, det var oppmuntrende hehe.... Får begynne i det små da. Kun morgen og kveld i begynnelsen og så trappe gradvis ned :)

Lykke til, si fra hvordan det går da. ;) Kanskje man blir inspirert til å prøve igjen. :P

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Lykke til, si fra hvordan det går da. ;) Kanskje man blir inspirert til å prøve igjen. :P

Faren med å gå inn her for å si ifra hvis man lykkes med rehaben er at man sikkert lett blir hektet igjen :o

Skrevet

Haha godt det er flere av oss

Anonym poster: d45cc3bab3ae819a378affa6173559e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...