Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har som regel fin hud uten kviser. Er snart 30 år. Men nå for 2 dager siden har jeg plutselig fått en skikkelig utvekst eller en kvise om du kan kalle den kjempe-poteten det!! Den ligger på kinnet og er øm,hoven og rød. Er skikkelig ømt og jeg ser hoven ut! Hva kommer dette av? Når kan jeg forvente at den skal forsvinne? Har jo mange ganger hatt en liten kvise her og der, hvem har ikke det i forbindelse med mens etc, men denne er jo svær, øm,rød og hoven klump! Kan det være et stikk? en skikkelig bul klump! Anonym poster: 9c2bbb89adc6f88135224bd1ff149de3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Ja det er nok en tettet talgkjertel. Det er ikke sikkert det kommer noen hvit tupp, men at den roer seg og blir liggende der. Da kjenner du, mulig ser en kul i huden. Du kan stikke hull på den å klemme ut gørra, men helst etter den har roet seg. Men den kan også forsvinne av seg selv Anonym poster: af7b857ccb2d79c9d43ac9ac3fab0e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå