Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Feber og vondt i nakken på 7 åring....... noe en bør holde øye med?? Anonym poster: 8028b037488ac474fcff888f7a801ab0
Underveis --> Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Er man bekymret synes jeg alltid man skal følge med. Om ikke annet enn for sin egen del ;-)
det er berre mordi Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Feber og vondt i nakken er litt ekle symptom. Har du sjekka for "prikkar" på huda?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Ikke sett noen prikker. Lille har ikke vondt i hodet..hadde en runde med hodepine i går, men det pga hadde drukket for lite og høy aktivitet,, Greit å gi en halv paracet ved feber og vondt i nakke?? Almenntilstanden virker grei.. spiser litt lite, drikker mye, spiser is (kjølig)..... Anonym poster: 8028b037488ac474fcff888f7a801ab0
det er berre mordi Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Ikke sett noen prikker. Lille har ikke vondt i hodet..hadde en runde med hodepine i går, men det pga hadde drukket for lite og høy aktivitet,, Greit å gi en halv paracet ved feber og vondt i nakke?? Almenntilstanden virker grei.. spiser litt lite, drikker mye, spiser is (kjølig)..... Anonym poster: 8028b037488ac474fcff888f7a801ab0 Det er sikkert ingenting farleg når allmenntilstanden er ok, men eg synes det med nakkevondt er litt skummelt, så eg hadde tatt ein telefon til legevakta, slik du får litt meir info om kva du skal sjå etter om det t.d. er hjernehinnebetennelse.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Vondt i nakken i forbindelse med infeksjoner kommer vanligvis av at det er masse lymfekjertler der og disse aktiveres når kroppen bekjemper en infeksjon. Stort sett er det ingenting å bekymre seg for. Du kan eventuelt sjekke om barnet er i stand til å legge haken ned på brystkassen. Går ikke det, ringer du legevakta med en gang. Er du vedvarende bekymret eller opplever barnet i dårlig allmentilstand ringer du legevakta. Anonym poster: 39e155cbb9b91677fbe24ddb9169dbfd
Mamsalotta Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 http://m.klikk.no/foreldre/helse/article759104.ece Hjernehinnebetennelse utvikler deg fort. Jeg ville ringt en legevakt og spurt dem.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 Del din bekymring med legevakten, ikke lytt til allskens råd på et forum. Hilsen sykepleier Anonym poster: 047c731e98828883633b202c8e41f104
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 Hei HI her.. Lille klaget på vond nakke..men kunne fint bevege hodet osv..klaget litt over nakken hvis for mye aktiv.. Satt rolig i stolen sin med hodet pekende ned (nesten ved haken) klaget på vond nakke, men fin almenn tilstand.. Null prikker, fikk en halv paracet..snorker nå i sengen noe kaldere på panna enn sist og har svettet litt.. Anonym poster: 8028b037488ac474fcff888f7a801ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå