Gå til innhold

Bekymret hønemor..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Feber og vondt i nakken på 7 åring....... noe en bør holde øye med??

 

Anonym poster: 8028b037488ac474fcff888f7a801ab0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man bekymret synes jeg alltid man skal følge med. Om ikke annet enn for sin egen del ;-)

Skrevet

Feber og vondt i nakken er litt ekle symptom. Har du sjekka for "prikkar" på huda?

Skrevet

Ikke sett noen prikker.

Lille har ikke vondt i hodet..hadde en runde med hodepine i går, men det pga hadde drukket for lite og høy aktivitet,,

 

Greit å gi en halv paracet ved feber og vondt i nakke??

Almenntilstanden virker grei.. spiser litt lite, drikker mye, spiser is (kjølig).....

 

Anonym poster: 8028b037488ac474fcff888f7a801ab0

Skrevet

Ikke sett noen prikker.

Lille har ikke vondt i hodet..hadde en runde med hodepine i går, men det pga hadde drukket for lite og høy aktivitet,,

 

Greit å gi en halv paracet ved feber og vondt i nakke??

Almenntilstanden virker grei.. spiser litt lite, drikker mye, spiser is (kjølig).....

 

Anonym poster: 8028b037488ac474fcff888f7a801ab0

 

 

Det er sikkert ingenting farleg når allmenntilstanden er ok, men eg synes det med nakkevondt er litt skummelt, så eg hadde tatt ein telefon til legevakta, slik du får litt meir info om kva du skal sjå etter om det t.d. er hjernehinnebetennelse.

Skrevet

Vondt i nakken i forbindelse med infeksjoner kommer vanligvis av at det er masse lymfekjertler der og disse aktiveres når kroppen bekjemper en infeksjon. Stort sett er det ingenting å bekymre seg for.

 

Du kan eventuelt sjekke om barnet er i stand til å legge haken ned på brystkassen. Går ikke det, ringer du legevakta med en gang.

 

Er du vedvarende bekymret eller opplever barnet i dårlig allmentilstand ringer du legevakta.

 

Anonym poster: 39e155cbb9b91677fbe24ddb9169dbfd

Skrevet

Del din bekymring med legevakten, ikke lytt til allskens råd på et forum.

 

Hilsen sykepleier

 

Anonym poster: 047c731e98828883633b202c8e41f104

Skrevet

Hei

 

HI her..

 

Lille klaget på vond nakke..men kunne fint bevege hodet osv..klaget litt over nakken hvis for mye aktiv..

Satt rolig i stolen sin med hodet pekende ned (nesten ved haken) klaget på vond nakke, men fin almenn tilstand..

 

Null prikker, fikk en halv paracet..snorker nå i sengen noe kaldere på panna enn sist og har svettet litt..

 

 

 

Anonym poster: 8028b037488ac474fcff888f7a801ab0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...