Gå til innhold

Solkrem til baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt med det? Tenkte på det i dag da vi trillet ute i sola. Hva bruker dere og hvilken faktor? Vi trenger en solkremdebatt her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å unngå sola så langt det lar seg gjøre når de er under året. Om det blir vanskelig bruker jeg faktor 30.

Kjøper solkrem på apoteket.

 

Anonym poster: db5c9886068ece17eeff81ba64af07f1

Skrevet

Jeg hadde det på min jente på 11 måneder idag,fordi vi skulle være ute hele dagen sammen med en annen familie...Klarer ikke å holde henne unna sola når hun krabber rundt på egenhånd...Kjøpte den baby solkremen fra apotek1 med fysisk filter...Husker ikke faktor men..

 

Anonym poster: ee1b11aa93546139d82da91b5568ad5b

Skrevet

Den som kom nest ut i test var cosmica kids sun spray ,sp 30, pga hva den inneholder.

den tenker jeg å kjøpe!

 

Anonym poster: 885b19bc57aaefe679bd145c4281a565

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...