November-spire-79 Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Har dere begynt med det? Tenkte på det i dag da vi trillet ute i sola. Hva bruker dere og hvilken faktor? Vi trenger en solkremdebatt her
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Prøver å unngå sola så langt det lar seg gjøre når de er under året. Om det blir vanskelig bruker jeg faktor 30. Kjøper solkrem på apoteket. Anonym poster: db5c9886068ece17eeff81ba64af07f1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Jeg hadde det på min jente på 11 måneder idag,fordi vi skulle være ute hele dagen sammen med en annen familie...Klarer ikke å holde henne unna sola når hun krabber rundt på egenhånd...Kjøpte den baby solkremen fra apotek1 med fysisk filter...Husker ikke faktor men.. Anonym poster: ee1b11aa93546139d82da91b5568ad5b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Den som kom nest ut i test var cosmica kids sun spray ,sp 30, pga hva den inneholder. den tenker jeg å kjøpe! Anonym poster: 885b19bc57aaefe679bd145c4281a565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå