Gå til innhold

Ble undersøkt i dag og var ikke helt moden men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7 dager over termin, var nesten avflatet eller hva det heter men jordmor kom ikke helt inn så hun fikk ikke strippet meg. Betyr dette at det fortsatt er lenge igjen før fødsel? Eller kan dette gå fort(som i en dag osv) og plutselig forandre seg?? Har myye kynnere og nedpress..

Noen som vet?? Vil føde nå!!!!!

Anonym poster: e2358396c3badfaa9f5f2f572de6245e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis et STORT maaltid med mye fett! Funket for meg to ganger!

Lykke til!

Anonym poster: 8ce5e7163a51808f163df9e430137a99

Skrevet

Der du er nå var jeg to dager før fødsel. :) så kommer nok snart, :)

Skrevet

Jeg er 7 dager over termin, var nesten avflatet eller hva det heter men jordmor kom ikke helt inn så hun fikk ikke strippet meg. Betyr dette at det fortsatt er lenge igjen før fødsel? Eller kan dette gå fort(som i en dag osv) og plutselig forandre seg?? Har myye kynnere og nedpress..

Noen som vet?? Vil føde nå!!!!!

var du hos vanlig jordmor eller overtidskontorll på sykehuset?

lykke til, håper det skjer noe snart :)

Skrevet

Oi her var det jo positive svar,nå ble jeg litt mer optimist!! :-) høres bra ut. Masse fett altså? Det kan jeg vel klare :-p Jeg var hos jordmor og har fått time på sykehuset på tirsdag men håper det skjer noe før det da!!!

Skrevet

Jeg var inne på sykehuset på formiddagen og da var jeg så lite moden at hun nådde ikke til for å sjekke åpning engang. 22:30 samme kveld ble gutten født ;)

Skrevet

Jeg var inne på sykehuset på formiddagen og da var jeg så lite moden at hun nådde ikke til for å sjekke åpning engang. 22:30 samme kveld ble gutten født wink.png

Akkurat det samme skjedde med meg.

Hilsen hun med de fete målitidene.

Anonym poster: 8ce5e7163a51808f163df9e430137a99

Skrevet

Ble sjekket, var umoden og ingen åpning. Plutselig var jeg i fødsel :)

Kan legge til at jeg også har opplevd å være moden og hatt flere cm åpning i ukesvis uten at jeg gikk i fødsel. Laang ventetid!

Skrevet

Tusen takk for mange svar! Jeg har gått rundt i dag og vært (om mulig) enda mer "deprimert" over at ingenting skjer og at det nå skulle gå enda ei uke men etter å ha lest deres svar fikk jeg litt håp igjen om at fødsel kan skje når som helst!! Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...