Gå til innhold

Jenter, husker dere når dere mistet uskylden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og hvor og med hvem?

Selv sitter dette spikret den dag i dag.

På gutterommet hjemme hos min 3 år eldre kjærste og ingen højadere akkurat. Var 15 år og 11 mndr :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. på 16årsdagen min. På en plattingfest i skogen en plass...

Anonym poster: 86c39bac24ef61e1000a5c21b78f8784

Skrevet

Ja, dessverre...

Min "ordentlige" uskyld mistet jeg rett etter fylte 16 år, med nåværende gubbe.

Skrevet

Alle husker vel det? 16 år og 11 mndr, med kjæresten min på min venninnes gjesterom. :)

Anonym poster: 7a192659f71ad17fcc7de581a1d1f360

Skrevet

Det kommer an på om jeg regner med fingringen da jeg var tre, eller voldtekten da jeg var femten. Første frivillige var da jeg var sytten og bare ville få det overstått. Valgte ut den mest puslete jomfruen jeg fant, for da var jeg i kontroll.

Anonym poster: 0714fff22f37f8591e8362ab81e094fb

Skrevet

17 år med nåværende drittsekken!

Anonym poster: 9a8a1ff1a448d809d4382253487c1aa9

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Ja, huff :)

Jeg var vel 16 eller 17 år, og stormende forelsket i en fyr som var noen år eldre. Han bodde på egen hybel, noe som var litt stort for oss småripsene. Jeg skulle på en elevrådskonferanse, og avtalte at jeg skulle sove hos han i stedet for der. Så da skjedde både det ene og det andre.

Skrevet

Jepp, var rett over 16 år, han var 19, og det var fantastisk! Sikkert flaks at ikke han også var jomfru, så han klønet ikke, og visste hva de fleste jenter synes er godt, og tilpasset etter min reaksjon. Fikk orgasme på første forsøk, og ikke var det vondt heller (men har hørt at både turnjenter og hestejenter ofte har ødelagt jomfruhinnen før de når så langt som å ha sex...)

Han var helt dust på alle andre måter, men akkurat i senga var han fantastisk...

Anonym poster: dd7d68cb88e2a95ada17e5147cb33992

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kommer jeg dessverre aldri til å glemme, gitt meg mange år med problemer.. Så ufrivillig: 12 år, frivillig: 18 år...

Skrevet

Hehe jepps husker det godt, hadde ett mål for quartfestivalen det året jeg fylte 17 år.. tja hva skal man si, jeg trodde ihvertfall jeg var forelska i fyren de dagene vi var på festival, masse gøy og opplevelsen var helt okay, men som andre nevner.. ingen høydare heller :)

Anonym poster: 30ee30fa410b5f3788ae6bfc42d07963

Skrevet

17 år- begynte i dusjen med min kjæreste gjennom 1 år. Deretter bar det inn på soverommet.

Skrevet

Ja jeg var 14. Han var like gammel.. Trenger vel egentlig ikke si at det absolutt ikke var noen høydare! Men det ble raskt bedre da jeg var 15 og fant en annen :D

Anonym poster: e15b71424cc62b620aff54b1546b5934

Skrevet

Ja, helt klart.

Var akkurat fylt 18 år og hadde vært sammen med kjæresten i 2-3 mnd da det skjedde. Hjemme på gutterommet hans, var sommerferien før vi begynte i 3.klasse på videregående. Var vondt, for han var stor, men en fin opplevelse likevel. Var veldig forelsket og trygg, han var en flott gutt.

Anonym poster: fa7c6e83cb069d794fa82f7d59dfb049

Skrevet

... og hvor og med hvem?

På gutterommet hjemme hos min 3 år eldre kjærste og ingen højadere akkurat. Var 15 år og 11 mndr biggrin.png

15 år. Men sønnen til min nåværende ste-svigermor! Altså, den nye samboeren til svigerfaren min. Han var 18.

Skrevet

Her var det flere opplevelser og erfaringer på godt & vondt. Dere som har vært uheldige (om jeg kan bruke det ordet), hvordan har dere klart å fortrenge det vonde?

Og når jeg første er i gang, så må jeg gjerne innrømme at jeg ikke sammenlikne sexen i tenårene, med det jeg har nå :P

Skrevet (endret)

... og hvor og med hvem?

På gutterommet hjemme hos min 3 år eldre kjærste og ingen højadere akkurat. Var 15 år og 11 mndr biggrin.png

15 år. Men sønnen til min nåværende ste-svigermor! Altså, den nye samboeren til svigerfaren min. Han var 18.

Var faktisk på en sofa på en fest. Trenger vel egentlig ikke si høyt at det var kleint.......Aj.....:-(

Grøsser når jeg tenker på at min trettenåring kan gjøre sånt som meg. Håper hun har mer vett enn det jeg hadde. Jeg var nok særdeles uvettig og vill av meg.....desverre...Er nok noe jeg skulle hatt ugjort ja.

Endret av Kari Mari
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her tok det terapi timer for å komme over det.. Men (nesten) like ille var vel at en patetisk eks av meg påsto vi hadde sex tit og ofte når jeg var 15 år, alle trodde han, og kalte meg både det ene og det andre (hadde nylig turt å fortelle om voldtekten når jeg var 12 år) Men sannheten brydde de seg lite om, men min første (etter ønske) var først når jeg var 18 år.. Opplevelsen med han når jeg var 18 år, var noe helt annet, han var blitt en god venn og herlig kjæreste før vi gjorde det, han viste om min fortid og ga meg tid, og alt gikk på mine ønsker :) Enda det var mye tårer med i bildet, så var jeg glad til.. Men den første "O" opplevde jeg ikke før jeg ble sammen med min nåværende samboer, 21 år, nyforelsket og en helt utrolig opplevelse ;)

Skrevet

Uff ja, var med daværende kjæreste som var 1 år eldre. Jeg var 15,5 år. Ingen høidare nei! Det verste er at han ser akkurat lik ut den dag i dag - nesten 20 år senere!!!

Anonym poster: 046a01b6cf9627a6d0d28fe73a8cdf65

Skrevet

Her tok det terapi timer for å komme over det.. Men (nesten) like ille var vel at en patetisk eks av meg påsto vi hadde sex tit og ofte når jeg var 15 år, alle trodde han, og kalte meg både det ene og det andre (hadde nylig turt å fortelle om voldtekten når jeg var 12 år) Men sannheten brydde de seg lite om, men min første (etter ønske) var først når jeg var 18 år.. Opplevelsen med han når jeg var 18 år, var noe helt annet, han var blitt en god venn og herlig kjæreste før vi gjorde det, han viste om min fortid og ga meg tid, og alt gikk på mine ønsker smile.png Enda det var mye tårer med i bildet, så var jeg glad til.. Men den første "O" opplevde jeg ikke før jeg ble sammen med min nåværende samboer, 21 år, nyforelsket og en helt utrolig opplevelse wink.png

Er liksom så vanskelig å sette seg inn i, men kan tenke meg hvordan dette har vært og hvordan det var som 15 åring :(

Og "alle" hører jo på ryktene som går i den aldern.

Skrevet

Rett før jeg fylte 16, med min daværende kjæreste gjennom 2 år. Vi vokste opp sammen og kjente hverandre godt fra før også. Han var en fin fyr, så opplevelsen var bra den, selv om den selvsagt bar preg av at vi begge var jomfruer og hhv. knappe 16 og 18 år. ;)

Skrevet

Nettop fylt 18 med en 6 år eldre kjærste, i et rom hvor 4 andre satt å festet......

Anonym poster: 9f5abea195402e06860e5c7ac35321c9

Skrevet

Jeg var 17, og det var på hytta til en jeg hadde noe på gang med. Begge var jomfru og hadde vel lyst til å få det unnagjort. Det var egentlig skikkelig kleint og langt fra godt... Det ble ikke noe mer etter den hytteturen for å si det slik.

Anonym poster: d411080c73f33d9212a7efc1276264e1

Skrevet

Ja, med min første seriøse kjæreste.

11.januar, 3 mnd før jeg var 16.

Skrevet

Første klisjé. ..17 på tur til hellas med ei venninne hvor jeg møtte en greker og hadde sex på stranden...huff sand over alt men minne for livet

Anonym poster: 10fc748af9809b4039fc8af08f234b7a

Skrevet

Er så prektig at det skjedde på bryllupsnatta. Har ikke glemt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...