Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Kan vi gå sammen om å ikke svare på navnetråder av typen "unge født for noen uker siden, søsken heter Leonora Leander Hansen, skal vi velge Liam Carusellosander eller Mio min mio", med mindre personen står frem med nick? Det er den samme, fantasiløse personen som står bak disse trådene, og det er bare tull alt sammen. Anonym poster: 89e111538648a0ccd9072012bbf5d9a3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Carusellosander! Awesome! Anonym poster: a0127962c649dc77be860593f0a1d0d1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Hadde alle bare klart å unngå å svare så....... Anonym poster: 66bf3454c286f386567449178eb8422f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Jeg driter glatt i alle tråder som har med navn uansett. Men du skjønner sikkert også at det finnes noen som syns dette er morsomt, og som ikke bryr seg katta om din lille "oppfordring" Anonym poster: 102be82d49d465404108151d961ef2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå