Gå til innhold

tror ikke samboeren min elsker meg.er så lei meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vert sammen i 9 år.. har en nydelig jente på 9 mnd... hele forholdet vårt har vi småkranglet. men alltid blitt venner. vi er svært forskjellige. men har holdt sammen et år i millitære, 3 år avstandsforhold og et generelt turbulent forhold i alle år. hvorfor er vi ennå sammen? for min del er det fordi jeg elsker denne mannen... han sier han elsker meg. men i løpet av de årene vi har vert sammen har han vert utro (sier han ikke har ligget med dem bare kysset) to ganger. han har også sagt han ville ha pause etter dette skjedde. jeg var på mine knær og tryglet han om å komme tilbake. han kom tilbake. etter 2 år kom jeg datteren vår. (det var jeg som mest ville ha baby, selv om han visste hva han gjorde når vi hadde sex). vi småkangler enda. han sier jeg irriterer han. vi har lite å snakke om. om kveldene kan vi bare sitte å se tv uten å si noe. vi finner sjelden på noe kjæresteting sammen. han blir fort sint på meg... sier han elsker meg... men det føles ikke sånn.... jeg er så lei meg!! hadde nettop en krangel der han ble sur fordi han måtte hente meg på vei hjem fra jobb fordi jeg hadde gnagsår. han mente det var ubrukelig og dårlig planlagt av meg. jeg sa "hvorfor er du sammen med meg om jeg er så ubrukelig?" svaret var "ja si det". normale folk blir ikke sur for slikt :( en hjelper hverandre...:( det skal ingenting til før jeg irriterer han... skal jeg gi denne mannen opp en gang for alle? jeg vil bare vi skal være en familie :( elsker dem begge så høyt :(

Anonym poster: 723f330632ce573271120950483cd2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, det høres ikke ut som om dere har en god tone dere i mellom. Alle kan bli lei i perioder, men som regel går det over og ting normaliseres igjen. Men noen ganger kan man bli stående fast i det negative. Jeg tenker at dere trenger hjelp. Siden dere har barn sammen så er det verdt et forsøk å søke hjelp hos enten fvk eller en familieterapeut. Håper at dere finner ut av det. Klem

Skrevet

Takk for svar.. trenger å høre hva andre synes. Profesjonell hjelp. . Da bli det hele så alvorlig:(

Skrevet

Takk for svar.. trenger å høre hva andre synes. Profesjonell hjelp. . Da bli det hele så alvorlig:(

Det er vel såpass alvorlig, ettersom du lurer på om du skal forlate han?

Skrevet

Sant nok.. vet bare ikke om jeg dkal ta dkrittet å gjøre det "alvorlig". Altså ta det opp med han. Vil jo ikke gjøre det slutt jeg, men lurer på om jeg bør la han gå.. gi slipp. Tror ikke han er lykkelig med meg:( hi

Skrevet

For meg virker det som om dere har fortsatt sammen av gammel vane, og ikke pga. brennende kjærlighet. Jeg forstår at dette er vanskelig for deg, men å bringe et barn inn i et forhold der dere krangler mye og han ikke engang vil ha barn er veldig uklokt, synes jeg. Men nå er engang barnet her.

Jeg vil også anbefale familievernkontoret, for det er ingen tvil om at dere trenger hjelp og veiledning. Hadde dere ikke hatt barn ville jeg ha anbefalt at dere hadde gått fra hverandre. Det høres ut som om dere begge er umodne og trenger å bli ordentlig voksne.

Anonym poster: 6011a8e0df9a0ad4beaff1024e61d3fe

Skrevet

Du kan jo evt ta kontakt med familievernkontoret å få en samtale alene først også, for å ha noen som kan hjelpe deg å vurdere hva du ønsker å gjøre videre, og kanskje somkan komme med noen tips

Anonym poster: d114a1429b83f763419eb7d125dd72d5

Skrevet

Årh.. jeg gråter hele dagen. . Og babyen må jo merke jeg er lei meg.. vil bare være en lykkelig mor.. en mor hun fortjener:(

Skrevet

Jeg sitter med akkuratt den samme hinderet. og må si meg snart frs barnet om ikke noe skjer. det er faktisk så vanskelig denne gangen. jeg aner ikke hvordan løse dette alene... Håper det kommer noen gode råd til deg. :-)

Anonym poster: 5fe67d97af3441d3dad030342b5c47c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...