Gå til innhold

Ny rapport: Influensavaksine økte risikoen for narkolepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og likevel skal man stole blindt på "eksperten", gi vaksiner til 3 måneder gamle babyer.

Ja, det er forskjell på "godt utprøvede" vaksiner og slik som denne, en helt ny en. Likevel ble den anbefalt..

Mener bare at jeg skjønner folk er skeptiske! Alle vil gjøre det rette, for barnet, for samfunnet, men ang vaksiner syns jeg personlig det er kjempevanskelig å se det rette... For ikke kom og påstå at dere vaksinerer deres baby kun pga andre, svakere barn, i Norge og verden... Ikke kom og si at dere hadde gjort det om dere var redde for babyens helse.

Alle gjør det de føler er tryggest for sin baby.

For meg har det ikke virket naturlig å pumpe inn sykdommer i en liten kropp, så vi har ventet.

Det betyr ikke at vi ikke skal vaksinere når kroppene er litt elde, litt mer robuste.

Og hvorfor er det så lite fokus på revaksinering av voksne? Det er jo mange vaksiner som mister sin effekt ette noen år, så da kan jo voksne lage slike "uvaksinerte lommer"?

Forklar meg gjerne, for dette skjønner jeg ikke. Kunne ikke det blitt fulgt opp mye bedre, for å beskytte de små barna mot smitte?

Anonym poster: b3d8e08cee05ed8407bb70094f931a34

Skrevet

dytt

Anonym poster: b3d8e08cee05ed8407bb70094f931a34

Skrevet

Det var det jeg sa hele tiden!

Det var da også flere som døde etter de tok vaksinen, enn det var folk som døde av svineinfluensa, men dette ble såklart dekket over med at de som døde av vaksinen hadde "underliggende sykdommer" som var grunnen, og hysteriet rundt svineinfluensa ble hypet opp fordi de som døde av den ble skrevet som døde av influensa, selv om de hadde alvorlige underliggende sykdommer.

Når dette endelig ble rapportert var det en aldri så liten artikkel i en nettavis, som ble fullstendig oversett av alle. Skulle ønske jeg husket eller sparte på den linken.

Jeg tok ikke vaksinen, synes alle som tok den er komplette hjernevaskede idioter, og jeg ville ALDRI tillat at mine barn skulle få den vaksinen.

Anonym poster: 14d3df6353cc07f929c9f8a897ed863b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...