Gå til innhold

Er så kvalm for tiden.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan ikke være gravid, da må jeg være minst 2-3mnd på vei og d viser ikke sånt. Har allerede en jente så vet hvordan d er. Likevel er jeg kvalm og uvel de siste dagene som i graviditeten.

D kan da ikke være mulig å være 3mnd på vei uten at d vises når jeg har vært gravid før. Da viste d mye!!

Har samtidig rare korsrygg uvelheter. Klarer ikke forklare d bedre.

Har også hatt mensen som normalt. Tips?

 

Anonym poster: 5e242233ea4256bb4b6f4adac72e4a3c

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Var likedan her i desember, januar og februar, kvalm og kastet opp en del, ikke gravid nei, men mangel på jern og kalsium, tatt tilskudd i litt over en mnd nå, og kvalme/oppkast har ikke vært tilstede på 1 uke... Kanskje kroppen din reagerer på noe mangler??

Skrevet

Kanskje jeg skal gå til legen og få tatt blodprøver?

 

Anonym poster: 5e242233ea4256bb4b6f4adac72e4a3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...