Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Og kan ikke være gravid, da må jeg være minst 2-3mnd på vei og d viser ikke sånt. Har allerede en jente så vet hvordan d er. Likevel er jeg kvalm og uvel de siste dagene som i graviditeten. D kan da ikke være mulig å være 3mnd på vei uten at d vises når jeg har vært gravid før. Da viste d mye!! Har samtidig rare korsrygg uvelheter. Klarer ikke forklare d bedre. Har også hatt mensen som normalt. Tips? Anonym poster: 5e242233ea4256bb4b6f4adac72e4a3c
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Var likedan her i desember, januar og februar, kvalm og kastet opp en del, ikke gravid nei, men mangel på jern og kalsium, tatt tilskudd i litt over en mnd nå, og kvalme/oppkast har ikke vært tilstede på 1 uke... Kanskje kroppen din reagerer på noe mangler??
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Kanskje jeg skal gå til legen og få tatt blodprøver? Anonym poster: 5e242233ea4256bb4b6f4adac72e4a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå