Gå til innhold

Trash pack.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg med den andre tråden ang reklame på boomerang. Viser seg at det var trash pack jeg mente, selv om jeg altså allerede hadde kjøpt litt søppel;)) Ihvertfall- skulle jo kjøpe noe mer så da lurer jeg kjøpe noe mer, tenkte på denne: http://www.toysrus.no/Serier/TRASH%20PACK/TRASH%20PACK%20UFT%20BATTLE%20PACK.aspx?id=629937&vid=523274

Er dette noe guttene deres leker med? Syns det ser helt rart ut men men;))

Anonym poster: 323e67fec5182bb545a2837aa057419b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttene her leker ikke med den der.de samler på trashen;-)også kaster de figurene i gulvet så de spretter også bygger de tårn av søppelkassene.fikk jeg forklart her nå

Skrevet

Guttene her leker ikke med den der.de samler på trashen;-)også kaster de figurene i gulvet så de spretter også bygger de tårn av søppelkassene.fikk jeg forklart her nå

Ok, takk:)

Anonym poster: 2bcff4389ea59c693aced860f6b77b0a

Skrevet

Min gutt leker ikke med noen sånn arena heller. De leker innimellom med figurene på samme måte som med andre figurer. Ellers spretter de rundt eller guttene snakker om hvilke typer osv. Er rett og slett ganske lei av all den plastdritten som gutter sparer på. Ikke samme greia med jenta.

Skrevet

Min både leker med de å samler sier han. :)

Skrevet

Min kjøpte nettopp en slik arena med to spinnere (200 kr på ringo). De leker/kjemper med de. (Og jeg synes i grunn de hadde et ganske fint konsept, ettersom de kan bytte trashiene i spinnerne, og trashiene står på ei 6-kantet plate med tall under fra en til seks. Så da kan man spille det som et spill også, der de får poeng når de klarer å slå den andre trashien av, og får da poengsummen som trashien lander på. )

Men skulle jeg kjøpt slik, ville jeg anbefalt å kjøpe en "arena" eller hva det heter, som har to spinnere i, eller evnt kjøpt ekstra spinner, slik at de kan kjempe mot hverandre.

Konkusjonen er vel at min både samler, leker og Kjemper med de :)

Anonym poster: 7163d161bee1478ed67dcdb4c9240afe

Skrevet

Min kjøpte nettopp en slik arena med to spinnere (200 kr på ringo). De leker/kjemper med de. (Og jeg synes i grunn de hadde et ganske fint konsept, ettersom de kan bytte trashiene i spinnerne, og trashiene står på ei 6-kantet plate med tall under fra en til seks. Så da kan man spille det som et spill også, der de får poeng når de klarer å slå den andre trashien av, og får da poengsummen som trashien lander på. )

Men skulle jeg kjøpt slik, ville jeg anbefalt å kjøpe en "arena" eller hva det heter, som har to spinnere i, eller evnt kjøpt ekstra spinner, slik at de kan kjempe mot hverandre.

Konkusjonen er vel at min både samler, leker og Kjemper med de smile.png

Anonym poster: 7163d161bee1478ed67dcdb4c9240afe

Tusen takk for svar.

Jeg får ikke dratt inn til byen selv imorgen, så må ringe å få en venninne til å dra innom å hente. Derfor jeg spør så fryktelig siden jeg må ringe butikken i morgen og forklare hva de skal legge av;)

Den linken jeg la ut, er det den arenaen du mener? Og følger det med 2 figurer der? Er Ringo jeg skal handle fra ja:)

Anonym poster: 2bcff4389ea59c693aced860f6b77b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...