Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi får barn igjen, vil den største være litt mindre enn 1,5 år. Derfor blir vi vel nødt til å selge den vogna vi ar nå og kjøpe en søskenvogn. Jeg vil ha så liten og praktisk som mulig. Hvilken skal jeg velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir 1 1/2 år mellom 2 og 3 her også, og jeg vurderer å beholde vogna og kjøpe en brukt søskenvogn. Vil helst slippe dobbeltvogn når jeg bare er ute med babyen alene. Her blir det TFK. Ikke akkurat billig, men...

Skrevet

Kvifor skal du selge den vogna du har? Har 3 tette først, og enkel-vogna var masse i bruk sjølv om eg hadde søskenvogn også! Har ei venninne med tvillingar, og ho brukar enkeltvogna si mykje likevel. Kjøp deg ei enkel og billig søskenvogn, i alle fall viss du har eldste i barnehagen, og ikkje kvitt deg med singel-vogna!

Skrevet

Net, det var lurt. Har jeg ikke tenkt på selv engang. Da beholder vi den singel-vogna og kjøper en søskenvogn på finn tenker jeg.(håper jeg) uansett noen flere forslag til en smart søskenvogn?

Skrevet

Selg singelvogna og kjøp en søskenvogn som kan brukes som singelvogn også. Da slipper du å ha to vogner stående.

for eksempel:

Bugaboo donkey

Babyjogger city select

Phil and teds

Skrevet

Venter tvillinger og vi går for TFK. Den er grei i størrelsen, og har skivebremser, og når jeg såg håndbremsen på håndtaket var jeg solgt. Tross alt litt vekt vi kommer til å gå og skyve på. Den har vist også andre finesser som gjorde at mannen ikke var i tvil:-) Vi tenkte også å kjøpe brukt.

Skrevet

Vi har også tfk. Veldig fornøgd :)

Skrevet

Takk for svar. Da skal jeg se litt nærmere på de!

Skrevet

Vet dere hvilken vogn som er den smaleste på markedet? Går det utover comforten til barnet? Jeg vil også ha muligheten til å ha begge barna mot meg. En bag og en vanlig sitte/liggedel. Forslag til vogn ut fra disse kriteriene?

Skrevet

TKF har noe som heter Buddy Seat - vurderer å kjøpe dette nå.

Bestill på www.kiddes24.de (tror jeg er riktig skrevet). Det er 19 mnd mellom mellomste og den kommende bebisen. Har regnet på det - og vognen vil koste oss ca 6200 inkl norsk mva - husker ikke hvilket ekstrautstyr jeg da satt opp, men det var da inklusiv Buddyseat hvor den eldste sitter på en måte "under vogna" .

Sparer vel nesten 3000 i forhold til å kjøpe den hos f.eks barnas hus :)

Skrevet

Ja det hørtes lurt ut. Men er drikke omvendt? Athen yngste ligger i bag under....? Vet ikke jeg...

Skrevet

På tfk kan du bruke multi x bag sammen med søskensetet, og sette den eldste i søskensetet bak. Da har du mulighet til å ha den yngste mot deg. Når den yngste blir 6 mnd, så kan den eldste sitte i sportsdelen foran. Barna sitter vel uansett best i dobbel vogn, men dette fungerer supert på de korte turene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...