lykkeliten1 Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Når vi får barn igjen, vil den største være litt mindre enn 1,5 år. Derfor blir vi vel nødt til å selge den vogna vi ar nå og kjøpe en søskenvogn. Jeg vil ha så liten og praktisk som mulig. Hvilken skal jeg velge?
Underveis --> Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Blir 1 1/2 år mellom 2 og 3 her også, og jeg vurderer å beholde vogna og kjøpe en brukt søskenvogn. Vil helst slippe dobbeltvogn når jeg bare er ute med babyen alene. Her blir det TFK. Ikke akkurat billig, men...
3gutter1jente+? Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Kvifor skal du selge den vogna du har? Har 3 tette først, og enkel-vogna var masse i bruk sjølv om eg hadde søskenvogn også! Har ei venninne med tvillingar, og ho brukar enkeltvogna si mykje likevel. Kjøp deg ei enkel og billig søskenvogn, i alle fall viss du har eldste i barnehagen, og ikkje kvitt deg med singel-vogna!
lykkeliten1 Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2013 Net, det var lurt. Har jeg ikke tenkt på selv engang. Da beholder vi den singel-vogna og kjøper en søskenvogn på finn tenker jeg.(håper jeg) uansett noen flere forslag til en smart søskenvogn?
Vogndilla Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Selg singelvogna og kjøp en søskenvogn som kan brukes som singelvogn også. Da slipper du å ha to vogner stående. for eksempel: Bugaboo donkey Babyjogger city select Phil and teds
Riley Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Venter tvillinger og vi går for TFK. Den er grei i størrelsen, og har skivebremser, og når jeg såg håndbremsen på håndtaket var jeg solgt. Tross alt litt vekt vi kommer til å gå og skyve på. Den har vist også andre finesser som gjorde at mannen ikke var i tvil:-) Vi tenkte også å kjøpe brukt.
lykkeliten1 Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2013 Takk for svar. Da skal jeg se litt nærmere på de!
lykkeliten1 Skrevet 3. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2013 Vet dere hvilken vogn som er den smaleste på markedet? Går det utover comforten til barnet? Jeg vil også ha muligheten til å ha begge barna mot meg. En bag og en vanlig sitte/liggedel. Forslag til vogn ut fra disse kriteriene?
Viiii Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 TKF har noe som heter Buddy Seat - vurderer å kjøpe dette nå. Bestill på www.kiddes24.de (tror jeg er riktig skrevet). Det er 19 mnd mellom mellomste og den kommende bebisen. Har regnet på det - og vognen vil koste oss ca 6200 inkl norsk mva - husker ikke hvilket ekstrautstyr jeg da satt opp, men det var da inklusiv Buddyseat hvor den eldste sitter på en måte "under vogna" . Sparer vel nesten 3000 i forhold til å kjøpe den hos f.eks barnas hus
lykkeliten1 Skrevet 3. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2013 Ja det hørtes lurt ut. Men er drikke omvendt? Athen yngste ligger i bag under....? Vet ikke jeg...
1234...barn Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 På tfk kan du bruke multi x bag sammen med søskensetet, og sette den eldste i søskensetet bak. Da har du mulighet til å ha den yngste mot deg. Når den yngste blir 6 mnd, så kan den eldste sitte i sportsdelen foran. Barna sitter vel uansett best i dobbel vogn, men dette fungerer supert på de korte turene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå