Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Har store smerter i høyre ribbein, gravid i uke 35, har ikke vært hos legen, men tenkte jeg skulle ta det opp på neste kontroll. Om det skulle være det, er det noe å gjøre for at det skal bli bedre? eneste som hjelper er å ligge nede... Anonym poster: bbe17747e31c80261f0d7631c29a3ddc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Har hørt det kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Kanskje du skal ta en telefon til legen og høre bare? Anonym poster: 6cff4686e25bebe1a2f3a0c56df8abe8
Vicky 83 Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Jeg hadde store smerter i ribbeina på ene siden lenge. Den siste uken har det blitt mye bedre, regner med at det er fordi barnet har beveget seg lenger ned i bekkenet og hodet er festet. Uke 38 nå. Jeg måtte også ligge mye for å begrense smertene. Når jeg satt skulle det veldig kort tid til før jeg fikk kraftige smerter som ble værende helt til jeg hadde ligget i ro i mange timer. Er du aldri smertefri? Jeg hadde i ingen smerter i ribbeina da jeg stod opp om morningen, for da hadde jeg ligget så lenge i ro. Lå da stort sett først hele kvelden og så hele natten. Jeg undret også på om ribbeina kunne være skadet, men som sagt så har det blitt mye bedre nå, så det var nok trykkbelastningen som gjorde det. Ta det uansett opp med legen. Lykke til, jeg vet det er slitsomt....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Takk for svar! Jeg ble urolig med tanke på svangerskapsforgiftning, så har bestilt time hos legen i morgen. Jeg er smertefri i perioder, men når jeg har vondt kan jeg ikke gjøre noe, er ikke bare når jeg kjenner spark jeg har vondt heller... Det er absolutt slitsomt, men jeg får bare leve med det, er heldigvis ikke så altfor lenge igjen - TS Anonym poster: bbe17747e31c80261f0d7631c29a3ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå