Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Jeg som ofrer meg og jobber for verdens syndere... som henger her i kontorstolen og lider for at andres jobbstress skal skylles vekk i skog og fjell og fjære... Fy så inderlig faan som jeg hater jobbdager i påsken (og ikke kom her med noe kødd om at "påsken begynner ikke før torsdag").
Gjest Kira bjeffer Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Da jeg leste overskriften tenkte jeg at nå har hun faen meg klart å gjøre vann om til vin. Den gang ei! Jeg har heldigvis hjemmekontor i dag, dvs sjekke mailen en gang i timen.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Hadde du i det minste hatt "13 tjenere som kunne vaske beina dine så du kunne hatt dem på bordet" sitat 5 åringen etter kirkebesøk med barnehagen, så hadde det tross alt vært overlevelig som Jesus, men når det er sånn så syns skjønner jeg deg veldig godt. Sitter i "samme stolen" og føler det likedan i dag selv.... Åbåjj, det blir store lønninger i himmelen for innsatsen her på jord. Jaddaneidase...
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Nå har jeg flytta kontoret hjem men jobben ble med på lasset... men hurra, alt jeg gjør nå slipper jeg å gjøre siden... Vann til vin hadde vært awesome, som tenåringen sier.
ms.Pond Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg trodde du hadde funnet en mulighet til å spille død i tre dager for så å stå opp morgenfrisk og fin, og på den måten unnslippe jobbens klamme hånd i en ellers fortreffelig påsketid. Og ikke minst være uthvilt til helligdagene. Jeg er høy på ferskpressa appelsinjuice, og prøver hardt å lage boller med appelsinjuice, med et noget usikkert resultat enn så lenge. Hvor relevansen var kan jeg ikke se, men nå har jeg i alle fall sagt det. Lytter også interessert på emnet om å gjøre vann til vin. Hvis du finner ut hvordan, lær meg. Endret 26. mars 2013 av mama foodie
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 Hadde jeg kunnet spille død i tre dager uten at det gikk utover egenmeldingsdager hadde jeg gjort det. (Jesus var heldig der.) Hvorfor bake med juice, egt, blir det god smak? Ekstra god smak? Ekstra luftige boller? Ferskpressa juice er så ferie! Gidder sjelden ha fram pressa ellers, men i ferier er det så stas...
Iiiiik Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 Jobb i påsken er kjipt! Det er ganske kjipt å være hos svigers, ha med seg pc'en uten å få gjort noe også. Vet med sikkerhet hva kveldene skal brukes til når vi kommer hjem... Så for meg et under da jeg leste overskriften. Å kunne gå på vannet eller å mette masse folk med lite mat, stå opp fra de døde eller noe annet kult.
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 Jeg planlegger å stå opp fra de døde i morra, i alle fall kjennes det ut som døden i potta å sitte og i tillegg være ineffektiv fordi det er en sånn dag da man EGENTLIG ikke burde jobba... Men meldinger fra hytta tilsier snø, ferdig-gravd sole-seg-snøborg, og definitivt oppstandelsesmulighet, så jeg får bare snegle meg gjennom slutten av alt jeg egentlig ikke gidder... Om jeg ikke kan gjøre vann til vin kan jeg i alle fall gjøre en innsats for å bytte vann mot vin mest mulig herfra og ut.
prekæs Skrevet 26. mars 2013 #10 Skrevet 26. mars 2013 Altså. Noen ganger stemmer det meste. Påskens røde dager faller sammen med mine jobbedager som vil si betalt fri etter jobben i morgen. Og når turnusen sier fri mandag og tirsdag, sliter jeg meg ikke akkurat ut denne uken:) God påske, med ønske om strålende skiføre til dere som driver med slikt.
seigdamererbest Skrevet 26. mars 2013 #11 Skrevet 26. mars 2013 Ohh! Å gjöre vann om til vin må jo vere den mest praktiske egenskap som finns??
Anne-B. Skrevet 1. april 2013 #12 Skrevet 1. april 2013 Tenkte at du hadde stått opp. Derfor Jesuslignelsen. Skjønner godt hva du mener.
Gjest sug lut Skrevet 1. april 2013 #13 Skrevet 1. april 2013 Ohh! Å gjöre vann om til vin må jo vere den mest praktiske egenskap som finns?? Det skal være min superkraft når jeg blir superhet. Eh - superhelt. Ellers har jeg gjenoppstått, brun&blid, hurra! Og konstatert at øl aldri er feil etter skitur, godt innpakka i førti gensere, stillongser og ei dyne i hyttevegg. Ah, påskemiraklet!
Patetica fåkksi Skrevet 1. april 2013 #14 Skrevet 1. april 2013 Øl er vel aldri feil, uansett sted og situasjon.
Gjest sug lut Skrevet 1. april 2013 #15 Skrevet 1. april 2013 Men jeg har drukket altfor lite øl siste åra, alltid blitt vin i stedet - og forsåvidt lite av det også - men nå har jeg fått kaldøldilla.
Patetica fåkksi Skrevet 1. april 2013 #16 Skrevet 1. april 2013 Og jeg leste "krokodilla". Kanskje jeg skal legge meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå