molino Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Vi vurderer å skaffe oss en hund av denne rasen om ett års tid ca., men vil se oss nøye om etter oppdretter før vi eventuelt sitter oss på en valpeliste. Har du eller noen du kjenner en Cavalier? Kan du i så fall anbefale meg en dyktig og erfaren oppdretter av denne rasen på vestlandet, men gjerne også andre steder i landet.
*Villekulla* Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Hei! Cavalier er en herlig rase, men har også en del arvelige sykdommer forbundet med rasen. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med valpeformidler i klubben: http://www.cavalierklubben.no/. De har full oversikt over oppdrettere og kull :-) Lykke til!
løvemamma29 Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Best mate i leirvik, Sogn og Fjordane. Vi fikk vår derfra for 3 år siden:-)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 En fantastisk rase, svigerinnen min har en slik:) Jeg ville også ha sjekket hos raseklubben over godkjendte oppdrettere, da vet man iallefall at de holder seg etter visse retningslinjer. Men jeg ville uansett ha besøkt oppdretter før jeg bestemte meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå