Gå til innhold

Må man ha pass i Kiel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har,men mini trenger jo et hvis vi skal dra dit, vi skal ta båten,mest sannsynlig i August :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må ha det. Vi hadde ihvertfall nå vi dro på collor fantasy til kiel. Vi hadde også med pass til barna. Gå inn på collorline. No å sjekk om det står noe der

Skrevet

Takk for svar :) Har sjekket der,men fant ikke noe der

Skrevet

ja man må ha det om man skal forlate båten

Skrevet (endret)

Takk for linken og takk for svar fra begge 2 :). Nei så nok ikke så nøye,men da må jeg skaffe pass til mini også,koster det like mye til en baby som voksene?

Endret av Februargullet2013
Skrevet

Tror det koster 250 kr. Husk at du må ha pass bilde til babyen.

Skrevet

Oki takk for svar :) Oki de tar ikke bilde av babyer?

Skrevet

Vi har vist passet når vi har sjekket inn på båten, men adrig vist pass når vi har gått av båten i kiel. Da må du ha boarding-kortet med

Skrevet

takk for svar :)

Skrevet

Oki takk for svar :) Oki de tar ikke bilde av babyer?

Nei, de tar ikke bilde ab barnet. Gå innom feks en japan-foto butikk. Der tar de bilde uten å ha bestilt time på forhand. Det gjør de i hvertfall i tønsberg

Skrevet

Takk for svar :) Da får vi gjøre det da:)

Skrevet

Siden du bor i Sarp, så stikk innom Fotostudio S. Så rake veien til politistasjon. :D

Har aldri vist pass i Kiel, men de kan ha stikk kontroller. Og alle MÅ vise leg ved innsjekk i Oslo .

Skrevet

Vi har vist pass ved flere anledninger i Kiel med Color Line så jeg ville ikke tatt risikoen ved å reise uten. Sist måtte vi også vise ved innsjekk i Oslo. Det hjalp ikke at jeg hadde alle passene, jeg måtte hente mann og barn for å vise frem de og ;)

Skrevet

Et tips er å drøye så lenge som mulig da pass til små barn ikke er gyldig like lenge som våre pass. På lensmannskontoret i lille råde har de bildeautomat som går rett inn på data og til bruk i passet. Likt system som feks biltillsynet har begynt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...