PintSizedDictator Skrevet 26. mars 2013 #26 Skrevet 26. mars 2013 Begge jentene mine er faktisk ganske heldige med utseendet. Yngste kunne vært modell med de trekkene hun har. Eldste er pen på en rocka måte, om det gir noe mening? Litt rufsete i kantene. Bitteliten baby er jo verdens nydelugste så klart:P Er spennende å se hvordan han blir når han blir større.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #27 Skrevet 26. mars 2013 Jeg kan godt være såpass ærlig å si at min datter ikke var et klassisk glansbilde da hun ble født. En søt baby/smårolling, men ikke sånn vakker-vakker. Det ser ut til at hun blomstrer sent og begynner nå virkelig å bli mer 'seg selv' og det ser ut til å være en flott jente inni der.. Blir spennende å se utviklingen hennes. Det sies at hun ser mye eldre unn enn det hun egentlig er, så mulig hun har for 'voksne' trekk til alderen sin. Mangler 'bollekinn og liten oppstoppernese'. Sønnen min var jentepen da han ble født. Alldeles nydelig i alle henseende, men jeg synes ikke han er like vakker nå som da. Til gjengjeld har han en sjarm og et blikk som drar utseende opp uansett hvordan man vrir og vender på det. Får stadig kommentarer ala 'HAN er en sjarmør! Jentene skal få passe seg for ham!' Skal bli spennende å sehans utvikling også. Han har det mer typiske runde barneansiktet enn søsteren, Men uansett -verdens vakreste barn er de! Anonym poster: 5bce078f7004490c335fdd8144bab19c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #28 Skrevet 26. mars 2013 Det er jo totalt umulig å være objektiv når det gjelder barna sine. Men er flere så kommenterer at jenta mi er søt/skjønn/herlig, så da må jeg jo nesten tro på det. Og det er da snakk om folk jeg ikke kjenner bedre enn at vi er på hei-basis, så tror de mener det når de sier det uoppfordret Anonym poster: 5737980fa5024662e86f4056a4068418
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. mars 2013 #29 Skrevet 26. mars 2013 Om ungene mine ikke er "fullkommende" etter utseendet sitt å dømme, så tar de det igjen på sjarm.. For min sin del er de verdens peneste barn, men det tenker jo alle om egne barn, hva andre mener, det vet jeg jo ikke, for det å påpeke at barna er pene, det hører vel til standard høflighetsfrase, eller tar jeg feil?
me_87 Skrevet 26. mars 2013 #30 Skrevet 26. mars 2013 Jeg synes gutten min er pen ja. Lyse krøller og blåe øyner er skjønt på sånne små
Hybelkanina Skrevet 26. mars 2013 #31 Skrevet 26. mars 2013 Jeg synes selvfølgelig de er vakre. Men nå skal vi være objektive. Og da tenker jeg - hvor ofte treffer jeg på unger som jeg tenker at "wow, for et pent barn"? Veldig sjelden! Og da går jeg ut fra at det samme gjelder for mine barn, de er nok helt gjennomsnittlige i folk flest sine øyne.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #32 Skrevet 26. mars 2013 Husker jeg syntes hun var veldig pen når hun var spedbarn og lå og sov. Når hun var våken så gjorde hun så mange rare grimnaser Etter hvert så sytes jeg faktisk ikke hun var så pen obektivt sett, kanske litt fordi hun var så rund, men turte selvsagt ikke innrømme dette for andre, slik er jo ikke "lov" til å synes, da er man en dårlig forelder... Men nå, helt objektivt sett, så synes jeg datteren min er blitt nydelig. Skjønnheten har kommet med morsfølelsen, merkelig nok... så vet ikke om jeg klarer å være objektiv på det. Til dere som sier dere får skryt av at barna deres er så pene, slik at det ikke bare er dere som synes det. Det er jo stort sett fordi ALLE foreldre og barn får slike komplimenter med mindre man er tydelig mindre pen. Det er en måte å vise respekt på tror jeg, på samme måte som å si "gleder oss til besøk" osv selv om man egentlig kunne tenkt seg å vært hjemme aleine Anonym poster: ab8af042d507a3d31c133a5238803baf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #33 Skrevet 26. mars 2013 Synes det er litt rart at alle svarer at "alle" sier at deres barn er så vakre osv. Det er sjeldent jeg ser norske barn jeg synes er pen eller vakker. Noen er søte, men de fleste er helt normale. De fineste ungene er blandingsbarn, de som er blandet med hvit/brun hvit/svart Anonym poster: a16645bce66c84b85a8579e0d55289fc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #34 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har en liten teori på at man synes barnet sitt er pent fordi det likner på en selv eller noen man står nær og er svært glad i. Det blir liksom noe "kjent" ved utseendet. Det motsatte kan selvsagt skje dersom man har komplekser med noe ved sitt eget utseende som man kjenner igjen i barna. Og de som ikke liker utseende på sitt eget barn likner kansakje ikke den foreldren så mye? Dette er en teori helt uten evidensbasert forskning til grunn! Anonym poster: ab8af042d507a3d31c133a5238803baf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #35 Skrevet 26. mars 2013 Nr 34 igjen her. Må legge til at over 70% av befolkningen mener de har et utseende som er over gjennomsnittlig pent Anonym poster: ab8af042d507a3d31c133a5238803baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå