Gå til innhold

Har dere planer for sommeren da??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte inn i nytt hus :-)

 

Anonym poster: 3658ee6469ccb3bd3f14195537e8e6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bare nyte sommeren med da ny baby i hus, dra på småturer og planlegge barnedåp:)

Skrevet

Vi håper vi er gravid da slik at vi har noe å se fram til mot vinteren. Kanskje vi tar oss en Kroatia-tur uavhengig av om vi blir gravid eller ikke :)

 

Anonym poster: 8eba4dd151c2ba14c3c91a0278cadf58

Skrevet

Høres ut som noen koselige sommere det :-)

 

HI

 

Anonym poster: 3658ee6469ccb3bd3f14195537e8e6a1

Skrevet

Blir en tur til Hellas på forsommeren. ( mai/juni)

Ellers tar vi ferie alle i juli måned. Da reiser vi 2 uker på hytta. Ikke planlagt resten, men blir nok litt småflukter og aktiviteter tenker jeg.

 

Anonym poster: 498648479be9bca36f46ef9e97a1919e

Skrevet

Det er så koseli

Blir en tur til Hellas på forsommeren. ( mai/juni)

Ellers tar vi ferie alle i juli måned. Da reiser vi 2 uker på hytta. Ikke planlagt resten, men blir nok litt småflukter og aktiviteter tenker jeg.

 

Anonym poster: 498648479be9bca36f46ef9e97a1919e

 

Det er så koselig i Hellas :-)

 

HI

 

Anonym poster: 3658ee6469ccb3bd3f14195537e8e6a1

Skrevet

Jeg skal til syden med jenta mi på 6år. 1 uke til Gran Canaria. Gleder oss!

Skrevet

Det er så koseli

Blir en tur til Hellas på forsommeren. ( mai/juni)

Ellers tar vi ferie alle i juli måned. Da reiser vi 2 uker på hytta. Ikke planlagt resten, men blir nok litt småflukter og aktiviteter tenker jeg.

 

Anonym poster: 498648479be9bca36f46ef9e97a1919e

 

Det er så koselig i Hellas :-)

 

HI

 

Anonym poster: 3658ee6469ccb3bd3f14195537e8e6a1

 

Håper det! Aldri vært der før. Har spania vært slageren, men ville prøve noe nytt i år:) De skryter jo at Hellas så håper vi får det fint.:)

 

Anonym poster: 498648479be9bca36f46ef9e97a1919e

Skrevet

Det er så koseli

Blir en tur til Hellas på forsommeren. ( mai/juni)

Ellers tar vi ferie alle i juli måned. Da reiser vi 2 uker på hytta. Ikke planlagt resten, men blir nok litt småflukter og aktiviteter tenker jeg.

 

Anonym poster: 498648479be9bca36f46ef9e97a1919e

 

Det er så koselig i Hellas :-)

 

HI

 

Anonym poster: 3658ee6469ccb3bd3f14195537e8e6a1

 

Håper det! Aldri vært der før. Har spania vært slageren, men ville prøve noe nytt i år:) De skryter jo at Hellas så håper vi får det fint. :)

 

Anonym poster: 498648479be9bca36f46ef9e97a1919e

 

Blir supert :-)

HI

 

Anonym poster: 3658ee6469ccb3bd3f14195537e8e6a1

Skrevet

Jeg skal til syden med jenta mi på 6år. 1 uke til Gran Canaria. Gleder oss!

 

God tur :-)

 

hi

 

Anonym poster: 3658ee6469ccb3bd3f14195537e8e6a1

Skrevet

Vi skal på 3 mnd rundreise i Australia med våre tre barn. Jeg har bodd der før så gleder meg å vise dem mine steder.

 

Anonym poster: 5173be3c6e9f3875eebbc1d19f7209fe

Skrevet

Det er så koseli

Blir en tur til Hellas på forsommeren. ( mai/juni)

Ellers tar vi ferie alle i juli måned. Da reiser vi 2 uker på hytta. Ikke planlagt resten, men blir nok litt småflukter og aktiviteter tenker jeg.

 

Anonym poster: 498648479be9bca36f46ef9e97a1919e

 

Det er så koselig i Hellas :-)

 

HI

 

Anonym poster: 3658ee6469ccb3bd3f14195537e8e6a1

 

Håper det! Aldri vært der før. Har spania vært slageren, men ville prøve noe nytt i år:) De skryter jo at Hellas så håper vi får det fint. :)

 

Anonym poster: 498648479be9bca36f46ef9e97a1919e

 

Blir supert :-)

HI

 

Anonym poster: 3658ee6469ccb3bd3f14195537e8e6a1

 

 

Lykke til med nytt hus da HI!

Det er alltid stas:))

 

Anonym poster: 498648479be9bca36f46ef9e97a1919e

Skrevet

Jeg tenker å ta en sydentur/cruise en uke uten barn, og så blir det to uker på Alcudia med barna mine i august.

Skrevet

først blir det 2 uker på gran canaria, jeg og mannen min og 2 barn, og svigermor :-), også en 3 ukers tid litt rundt om i danmark,sverige og tyskland...det gleder ungene seg mest til :-) ...å, gleder meg masse til sommeren :-)

 

Anonym poster: 1072f6bd6cb38e0f36d7f5a82636d6b3

Skrevet

1 uke i Danmark og Legoland :) forhåpentligvis ett par dager i Dyreparken Kristiandsand og! Gleder oss :)

Skrevet

Vi skal reise over til USA for å besøke familie der :) Gleder oss kjempemye!

Skrevet

Så gøy å flytte i nytt hus :D

Vi skal gifte oss tidlig på sommeren, så reise på en kjærestetur med firmaet vårt. Delvis jobbrelatert.

For bryllupsreise/sommerferie satser vi på 5 uker i Kroatia med bil og campingvogn.

Skrevet

Böda camping, skal på to uker tur med campingvogn, skal bruke noen dager på å kjøre over til böda også skal vi innom ullared på vei hjem. Mange somm sikker synes vi er harry, men det er utrolig fint på Öland. Har vært der før men da var vi hos ett vennerpar som har sommerstuga der.

Skrevet

Blir en tur til Hellas. Dyreparken tenker jeg. Småturer til familie og venner står også på planen.

Skrevet

Besøke familie i Italia med nye babyen :) gleder meg masse !!!!!

Skrevet

Vi får snart baby, så derfor skal vi ta det ganske rolig denne sommeren. Vi skal imidlertid et par dager til Mikkelparken. Der regner vi med at gutten vår på tre år vil storkose seg. Håper på godt sommervær i Norge i år.

Skrevet

4 uker i Tyrkia :) gleder meg til sol og sommer :)

Skrevet

Vi skal en del uker på landstedet vårt ved sjøen og 15 dager til USA. Kanskje tar vi en langweekend i Frankrike:-)

Skrevet

Jeg og sønnen min skal en uke til Danmark, leid hus der. Så skal vi en uke til familie i Trondheim og muligens en uke på hytte.

 

Blir nok en del turer til dyreparken og da vi har årskort der.

 

Kanskje en tur til syden på sensommeren siden jeg fikk litt mer igjen på skatten enn det jeg hadde regnet meg fram til :)

 

Anonym poster: 8f2b06b8d659608da1b8e377407bf5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...