Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Man skal jo sende med bekreftelsepå termin fra jordmor eller lege. Noen som vet om papiret fra ultralydundersøkelsen holder? Har en rimelig fersk ul som ble tatt i uke 31.
Jettanicole Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Jeg fikk beskjed om at det måtte være legen eller jordmor som skrev terminbekreftelsen. Du kan jo ringe dem å høre:)
Junimage Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Det må være en egen bekreftelse, som er stemplet med dato etter uke 26. De kan være ganske sære på det.
IceNose Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Det må være fra en av de med stempel og underskrift..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå