Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Vi var ute og spiste på en cafe i går og med oss var barna våre på 3 og 6 år.Han på 3 år er veldig glad i babyer og liker å se på dem/snakke med dem. Dama på nabobordet tok opp sin baby( som hadde helt røde klær,kanskje det var grunnen?) og min 3 åring sa rett fra hjertet :oioioi!mens han smilte mot babyen. Mora så på meg,så på han,så på meg,mens jeg lo litt og syntes det var en fin ting å si, hvem vet vel hva som foregår inni hodet til en 3 åring? Så så dama direkte på 3 åringen og sa:Hva mente du egentlig med det??! Da ble jeg oppgitt og irritert på 3 åringens vegne,herregud,hva han mente med det??Han mente iallefall ikke noe negativt! Anonym poster: b6d6ef8c9b34331c1bcc9ec7266d4af6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 ungen på 3 sa oioioi til baby, og mora reagerte? Tror vi har med å gjøre en nybakt mor med litt mindreverdighetskomplekser Anonym poster: cb127fd8b3a4c2832c4df63d7cab8e74
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Eventuelt en nybakt mor med søvnmangel og hormonproblemer. Jeezez...stakkars unge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå