Gå til innhold

Tips til å blande i grøt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til baby på 6 måneder..

Tips til hva som er godt å blande i grøte,og så det blir litt variert?

 

Babyen er leeei av de vanlige typene :)

 

Anonym poster: 6f7d9a5f244fce7fd043e7b39b9e6a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

banan, bær, smootie (sånn til baby), raspet eple

Skrevet

Kok tørket aprikoser 15 min. Mos i stavmikser sammen me 3-4 ss naturell yoghurt. Så har jeg en klatt eller to i grøten. Populært her hos baby. Fryser ned små porsjoner. :)

Skrevet

Jeg har kokt forskjellig frukt og fyst ned i isterningsformer. Dermed kan jeg blande ulike smaker eller ta en og smak. Nå har jeg svisker, aprikos, eple, mango, fersken, pære og melon tilgjengelig og det blir det god grøt av.

 

Aprikos er det masse jern og c-vitamin i som er bra for opptak av jernet så da får du en næringsrik grøt.

 

Ved litt hard mage blander jeg i svisker.

 

Ellers koker jeg grøt selv så jeg blander forskjellig meltyper/gryn slik at grøten ikke alltid er helt lik. Koker mye grøt på hirseflak og quinoa.

 

Anonym poster: 699adb864c8b2ec2f77e60ed57f8ae7a

Skrevet

Svisker er godt og sunt. Banan kan gi hard mage, så det ville jeg ventet med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...