Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Til baby på 6 måneder.. Tips til hva som er godt å blande i grøte,og så det blir litt variert? Babyen er leeei av de vanlige typene Anonym poster: 6f7d9a5f244fce7fd043e7b39b9e6a52
Miss 84 Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 banan, bær, smootie (sånn til baby), raspet eple
løvebrøl Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Kok tørket aprikoser 15 min. Mos i stavmikser sammen me 3-4 ss naturell yoghurt. Så har jeg en klatt eller to i grøten. Populært her hos baby. Fryser ned små porsjoner.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har kokt forskjellig frukt og fyst ned i isterningsformer. Dermed kan jeg blande ulike smaker eller ta en og smak. Nå har jeg svisker, aprikos, eple, mango, fersken, pære og melon tilgjengelig og det blir det god grøt av. Aprikos er det masse jern og c-vitamin i som er bra for opptak av jernet så da får du en næringsrik grøt. Ved litt hard mage blander jeg i svisker. Ellers koker jeg grøt selv så jeg blander forskjellig meltyper/gryn slik at grøten ikke alltid er helt lik. Koker mye grøt på hirseflak og quinoa. Anonym poster: 699adb864c8b2ec2f77e60ed57f8ae7a
Von Hertelhofen Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Svisker er godt og sunt. Banan kan gi hard mage, så det ville jeg ventet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå