Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Noe jeg lurer litt på. Er det slik at de som er opptatt av å ta seg bra ut selv, også er mer opptat av at barna skal ta seg bra ut? Jeg har en venninne. Hun er veldig pen og er opptatt av hvordan hun ser ut. Hun har sagt at hun ser at barna hennes ikke er de vakreste barna i verden, eller at de ikke er de mest billedskjønne. Ikke missforstå meg (hun sier selvfølgelig ikke dette foran barna). Hun elsker barna sine over alt på jord, men ser at det kan være barn som er vakrere enn hennes. Jeg selv er vel midt på treet, ikke spesielt vakker, men tror ikke jeg er så stygg heller. Jeg greier ikke å se at mine barn ikke er de vakreste i verden. Ser at andre barn også kan være vakre, men ingen er vakrere enn mine i mine øyne. Anonym poster: c7b60d915367feb0ca462ac4b3df56e6
SissiMams Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Mine er de vakreste i verden! De ser på meg, og øynene glitrer av gjengjeldt kjærlighet. Jeg ser hvor unike de er, ingen er lik mine barn. Og de vet at jeg elsker dem over alt, uansett hva som skjer. Vet at jeg er der for dem selv om de skulle finne på noe galt, selv om de også kan gjøre ting de ikke skal, for mine barn er ikke bedre enn andres. Men de er de vakreste!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Jeg er nok midt på treet selv men klarer fint å se at barna mine er normale barn, ingen skjønnheter men heller ikke mindre pene. Det ene barnet har alltid vært pop blant jentene, men jeg ser at det er andre som har pene snitt. Disse er også omringet av jenter. Minste barnet har et spesielt utseende! Helt nydelig i mine øyne men kan være fordi det ligner meg mer enn andre barnet. Billedskjønn er barnet ikke sammen med andre barn, såpass ser jeg ja Men skjønne?? Herregud, verdens lekreste barn Anonym poster: 829be60e0b7a768783cc6b20e8767c6c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Helt objektivt sett ser jeg at barna er pene og det får jeg ofte høre også. Men billedskjønne er de ikke og jeg ser at andre barn kan ha finere trekk osv. Eldste gutten er skikkelig kjekk og kunne nok gjort lykke som modell om han hadde ønsket dette. Både far og jeg blir vel reknet som litt pene (huff, det passer ikke en traust norsk sjel å si sånt om seg selv, må huske anonymknappen nå) og barna ligner på oss begge. Og de er selvsagt verdens herligste barn uavhengig av utseende. Anonym poster: 9678f730a5a14a4ec3fcf54c80080482
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Jeg er ikke særlig pen. Helt ok, men litt sliten og grå mus. Datteren min er veldig pen, jeg skjemmes nesten når jeg skriver det, men hun har fått tilbud om å være barnemodell. Hun er pen og veldig sjarmerende. Takket nei til modellgreiene, huff, det er ikke noe for oss, men jeg skal innrømme at jeg ble smigret. Anonym poster: 45648f4626f02b2bb9b6a5f670ab1559
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Jeg er ikke vakker, men har en utstråling som får de fleste til å snu seg. Barna har arvet mer av faren sin enn meg så de er penere enn meg, men de er ikke vakre, billedskjønne barn. Derimot så har de begge en sjarm og utstråling som gjør at motsatt kjønn henger etter dem. Anonym poster: 3522ec3ec3ef075a653a60e8323095f8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har det fineste barnet i verden og lurer ofte på om andre er sjalu på meg siden jeg har det beste barnet. Meg selv: Jeg er vakker selv, men ikke så jålete. Orker ikke å se meg i speilet hele tiden. Anonym poster: c7effb08416c8b1aa0ae183197df3baf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 Men det at de er vakrest i verden har vel ikke kun med utseende å gjøre? Man har da vel såpass mye innsikt at man ser at andre barn er vakrere sånn utseendemessig,men fordi man kjenner barna sine 100%, har laget de og elser de over alt på jord, så blir de vel vakrest da? Anonym poster: 982272f627fc4325e118f9f03e5eae60
Sølvpanter Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 Jeg synes selv jeg er helt vanlig, men har fått mye komplimenter i retning av at jeg er veldig pen. Barna mine er veldig ulike av utseende. Barn 1 og 3 er såkalt billedskjønne og vakre, spesielt barn 3. Da han satt i vogn var det faktisk slitsomt å gå på kjempesenter med ham fordi jeg hele tiden ble stoppet av folk som bare måtte fortelle meg hvor utrolig vakker, nydelig og sjarmerende han var. Barn nr 2 og 4 er også pene, men litt mer normale. Har ikke fått samme overveldende respons på dem som de andre to. Men for meg er alle like vakre, nydelige og skjønne og helt klart de fineste barna i verden!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #10 Skrevet 26. mars 2013 Når dere sier at barna deres er vakrest i verden så er de jo ikke det bokstavligtalt men at som mor føler man kanskje det. Helt normal følelse. Er en grunn til at fødselannonser ofte startet med " verdens varkreste pike kom til verden i dag" etc etc. Har to barn. Den ene er vel det man kan kalle billedskjønn. Gyllen hud, mørkebrune dådåyr øyne og langt bølgete hår. Den andre er helt lys med grønne øyne, veldig pen det barnet også, men ser lett at for andre er det ene barnet mer billedskjønn og vakker ved førsteinntrykk. Jeg er bare heldig som har du så vakre og forskjellige barn:)) Anonym poster: 5f9ae33b33454cd196e6ef06f0eb01a4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #11 Skrevet 26. mars 2013 Jeg går forresten for å være pen selv. Har iallefall alltid hørt det, men føler meg ikke slik selv alltid da:P Jeg ligner på det lyse barnet så jeg er fornøyd med det:) Vi har nok utseende med oss alle 4. Både barna, jeg og mannen. Pene mennesker i min familie og hans familie også. Min mor er italiensk så vi har fått en fin miks. hilsen 01a4 over her. Anonym poster: 5f9ae33b33454cd196e6ef06f0eb01a4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #12 Skrevet 26. mars 2013 Skjønner ikke hvorfor det å være vakker i tillegg må bety at man har innsikt til å si at ens eget barn ikke er vakrest i verden. Jo, mitt barn er vakrest i verden. Men jeg ser at det er andre vakre barn. Også syns jeg at jeg selv er vakker, men jeg skjønner jo at det sikert finns en del mennesker som vil ha noe å si på det. Vær stolt av barna dine. Det er lov å si at ditt barn er vakrest selv om det finns andre vakre barn i verden. Man trenger ikke å komme med forbehold for å syns det. Anonym poster: c7effb08416c8b1aa0ae183197df3baf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #13 Skrevet 26. mars 2013 Det er ikke alltid en fordel å være pen. Jeg var en "nydelig unge" og fikk masse oppmerksomhet. Det samme i tenårene, noe som ikke falt i god jord hos mine venninner. Det var et helvete! Mye baksnakking, misunnelse og utestenging. I voksen alder opplever jeg at jeg ofte må kompensere for utseendet og jobbe ekstra hardt for å vise at jeg har mer å fare med, og at jeg ikke er dum og deilig. Jeg går alltid med håret oppsatt på jobb, i diskrete klær og bruker briller selvom jeg egentlig klarer meg fint uten. Jeg er også opptatt av å være kjempehyggelig, blid og positiv hele tiden. Det er slitsomt! Anonym poster: 310c1668a18dd5bad2bf1df7b9ac64ec
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #14 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har nok aldri blitt sett på som vakker, men heller sjarmerende. Sønnen min har vært helt nydelig helt fra han var nyfødt. Lignet ikke på en typisk "baby". Pappan hans var veldig pen og populær blant damene, og sønnen vår har nok en del fra ham, selv om han også ligner litt på meg. Datteren min var ikke noe fin som nyfødt og de første månedene, men hun har nå blitt en veldig sjarmerende og søt tulle. Om hun er vakker, sett fra andres øyne, er for tidlig å si. Men alle synes hun er sjarmerende hvertfall Anonym poster: acb4b3b476c6c8923b6dfd6ad61c98e7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #15 Skrevet 26. mars 2013 Både jeg og far er ca 7 på en skala fra 1-10. Jeg håper mitt barn blir vakkert, men regner med å ha selvinnsikt nok til å se det om det ikke blir en tier på skalaen. Vakker går kun på utseende, men er helt sikker på at barnet uansett blir SKJØNNEST i verden Mange foreldre virker helt blinde; "mitt barn er vakrest i verden", ikke rart barn melder seg på idol uten å kunne synge en ren tone, tror de skal bli modeller selv om de er en 4'er på skalaen etc... Det er å gjøre barnet en stor bjørnetjeneste å ha så lite gangsyn. Dere som mener barna er vakrest i verden, dere mener da at barnet kan bli supermodell og gjøre store penger på utseendet sitt fordi det er, helt objektivt, et usedvanlig tiltrekkende og vakkert barn? Anonym poster: 613bedb7e0ddf521c014e34ace98327d
Mandalas Skrevet 26. mars 2013 #16 Skrevet 26. mars 2013 Jeg er nok midt på treet tror jeg. Er ikke opptatt av klær og utseende. Jeg ser klart og tydelig at andre barn kan være mye vakrere og mer billedskjønne enn mine to. For meg er det veldig merkelig å ikke evne å se dette. Hvordan kan man på fullt alvor bare se sine egne barn som de vakreste i hele verden? Nei, det er utenfor min fatteevne faktisk.
Gjest sussie77 Skrevet 26. mars 2013 #17 Skrevet 26. mars 2013 Er nok opptatt av mitt eget utseende ja. Men etter at jeg fikk barn så er jeg ikke like opptatt. Syntes det er greit å se ok ut, men er ikke lenger kjempe viktig om sko og veske passer sammen helt perfekt til en hver tid. Det har jeg rett og slett ikke tid til. Og høyhælte sko er heller ikke lenger veldig praktisk. Så har forandret meg der. Ser jo at mine barn er pene, men er ikke noe jeg er veldig opptatt av. Elsker barna mine og det hadde jeg gjort uansett. Er mer opptatt av at de er sunne og friske.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #18 Skrevet 26. mars 2013 Både jeg og barna er nok midt på treet. Begge barna har hatt perioder hvor de har vært ganske pene. Men de vokser nok opp til å bli ganske ordinære. Anonym poster: ff1db47315a89bb00ed3ed534e13b6ba
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #19 Skrevet 26. mars 2013 Jeg tror folk med veldig godt utseende får veldig mange tilbakemeldinger på dette og derfor opplever det som viktig og tenker mer over det enn andre. Slik som hun pene over her som føler hun må tone seg ned for å bli tatt på alvor. Vet du hva? Det gjelder kvinner generelt, ikke bare de som er ekstremt vakre. Jeg er pen, men har gått mye opp og ned i vekt. Jeg foretrekker måten folk møter meg på som slank, men så er jeg også 160 cm med en sprudlende personlighet som sjåvenister synes er lite feminin;) Da blir jeg ikke en perfekt, truende og uoppnåelig amazone slik at jeg slipper å bare være pen. Tror mange pene jenter føler at andre jenter ikke liker dem fordi de er pene. Det tror jeg egentlig stemmer dårlig, men det er drit kjipt å gå ut med amazonene. En ting er at de får så mye oppmerksomhet, isolert sett helt greit. Det er bare det at menn blir komplett idiot i deres nærvær og behandler resten av oss som verdiløst avskum. Så amazoner med bekreftelsesbehov som derfor gir idiotene respons, er det lite morsomt å være sammen med i offentligheten. Anonym poster: 2b6d810b62190b52adb29ed3fd16c37c
Fruen i huset Skrevet 26. mars 2013 #20 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg og min mann er ganske pene, men ikke jålete. Jeg klarer fint å se at storebror ikke er pen i alles øyne, mens lillebror er så pen at jeg aldri har sett vakrere gutt. Det tror jeg jeg hadde syns uansett om jeg var mammaen eller ikke og om jeg var stygg eller pen.. Har fått så mange komplimenter på han, også fra andre som sitter der med egen baby på fanget og bare stirrer på min og sier de aldri har sett penere baby.. Tror jeg ser hva andre ser egentlig, rent utseendemessig. Men de er verdens skjønneste, begge to ;-) Endret 26. mars 2013 av Fruen i huset
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #21 Skrevet 26. mars 2013 Mine er de vakreste i verden! De ser på meg, og øynene glitrer av gjengjeldt kjærlighet. Jeg ser hvor unike de er, ingen er lik mine barn. Og de vet at jeg elsker dem over alt, uansett hva som skjer. Vet at jeg er der for dem selv om de skulle finne på noe galt, selv om de også kan gjøre ting de ikke skal, for mine barn er ikke bedre enn andres. Men de er de vakreste! Alle barn er unike. Ingen barn er like andre barn. *Gag* Anonym poster: b888a8cb9784a3929b33d8f7967db3ab
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #22 Skrevet 26. mars 2013 Når dere sier at barna deres er vakrest i verden så er de jo ikke det bokstavligtalt men at som mor føler man kanskje det. Helt normal følelse. Er en grunn til at fødselannonser ofte startet med " verdens varkreste pike kom til verden i dag" etc etc. Har to barn. Den ene er vel det man kan kalle billedskjønn. Gyllen hud, mørkebrune dådåyr øyne og langt bølgete hår. Den andre er helt lys med grønne øyne, veldig pen det barnet også, men ser lett at for andre er det ene barnet mer billedskjønn og vakker ved førsteinntrykk. Jeg er bare heldig som har du så vakre og forskjellige barn:)) Anonym poster: 5f9ae33b33454cd196e6ef06f0eb01a4 Jeg syns det andre barnet høres nydelig ut Lys hud og grønne øyne er nydelig. Anonym poster: b888a8cb9784a3929b33d8f7967db3ab
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #23 Skrevet 26. mars 2013 Alle barn er vakre. Billedskjønn er noe annet! Anonym poster: ce76c4f7186f0a6478505e9f35ada1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå