Gå til innhold

jeg slo hodet i dag. fem timer senere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble jeg sykt kvalm og verdendens dårligeste syn og hadde ikke krefter i kroppen til å stå eller gå. noe av den mest explosive hueverken ever. og svimmel og vimsete som en full potet. hjernerystelse?

Ligger på sykehuset nå, legevakta måtte ringes. det var for ille vondt. måtte sove her til i morgen på overvåking. men får ikke sove. akkuratt hatt en kort vissitt av mannen som tatt med klær og stellesaker og alt jeg trenger på en god morgen. :-) men han hadde lyst å hjem å rydde. :-P så det ble en kort vissitt. men han kom da. :-) alle smertene er borte. men blir svimmel og kvalm bare eg går på do...

I morgen får jeg svar, hjernerystelse eller hjerneblødning. forslått. what the f. skjedde med meg i dag?

Håper det ikke kommer tilbake. sliter mulig med migrene. finner vel ut litt i morgen etter ct-scanningen.

Anonym poster: 9609469a9c9793d26158a6e4e518852a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en kraftig hjernerystelse så kom deg bort fra dataen, ikke se på tv eller skriv meldinger på telefonen, ikke hør på musikk. Ta telefon med mannen, men ikke ellers. Ta dette på alvor!

Hvis du ikke gir hjernen ro for alle inntrykk så risikerer du langvarig hodepine i etterkant og flere problemer!

Så, selv om du kanskje er bekymret og kjeder deg litt også, så legg deg og se i taket og slapp av og prøv å sove. De kommer trolig til å sjekke deg i løpet av natten for å sjekke blodtrykket fordi det kan være en fare for blødning etter et hardt støt mot hodet.

Jeg hadde det som deg for mange år siden, lå fem dager på sykehus. Jeg tok legene der jeg var på alvor og tok det helt med ro den tiden de ba meg om å gjøre det. Har blitt helt bra igjen :)

God bedring :)

ps.... ikke les mer her inne nå, skru av dataen og mobilen...! ;)

Anonym poster: 26bd85e8ef7db4805ad6928961a79909

Skrevet

Det ska jeg huske på. :-) vert en slitsom dag.

5 dager? Oi.... hvar det kpnstante plager eller varierende?

Anonym poster: 9609469a9c9793d26158a6e4e518852a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...