Gå til innhold

Hvordan ser det styggeste mennesket dere vet om ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/T

Anonym poster: 708635f246184f93d97f2cab8daeb806

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første jeg tenkte på nå var Joseph Fritzl..... :S

Skrevet

Jeg syns ingen mennesker er direkte stygge jeg. Syns det er stygt å kalle noen stygge. Mindre pene kanskje, men ikke stygge.

Jeg mener at nesten alle mennesker har noe pent ved seg på en eller annen måte. Sjarm, fin personlighet, glimt i øyet. Ett eller annet. Sjelden jeg dømmer mennesker ut fra utseende.

Skrevet (endret)

Det styggeste mennesket jeg vet om er veldreid og slank. Symetriske trekk som enhver bare kan drømme om. Blond langt hår og de nydeligste blå øyne. Som person er hun manipulerende og ondskapsfull. Hun sårer andre for egen fornøyelse og gleder seg over andres lidelse.

Hun et det styggeste mennesket jeg vet om.

Endret av Basill med yngler
Skrevet

Jeg synes ikke noen er stygg, jeg. Alle har ett eller annet positivt ved seg som man kan se om man vil se det.

Eneste jeg kan komme på som jeg synes er stygt er de som tar fullstendig av og lar kosmetiske kirurger gå amok i ansiktet sammen med forstørrede lepper og et badekar med botox i ansiktet samtidig + en usansynlig mengde sminke på toppen, som trolig er lagt på med spade og sparkel....

De synes jeg er forferdelige!

Anonym poster: e5d24470dbfe29875b86877ae42cba44

Skrevet

Psssh med disse hippie svarene:p

Kan dere med hånden på hjertet si at det finnes noe som helst pent ved Joseph Fritzl? For det klarer nemlig ikke jeg.

Jeg skjønner svarene deres om vi bare prater om den vanlige mann i gaten.

Skrevet

Han har blanke, kort musebrunt hår og elsem.

Utrent, halvfeit og bleik. Fargeløs.

Ikke noe spesiell på noen måte.

Syns det er ok å ligge med fulle småjenter og tar ikke et nei for et nei, men presser seg på og ødelegger.

Anonym poster: ad5f0ea424ce6844729dc659c1815844

Skrevet

*blank hud

*eksem

Anonym poster: ad5f0ea424ce6844729dc659c1815844

Skrevet

Det styggeste mennesket: En løgner,en som dømmer,en som baksnakker,en som vil andre vondt,falskhet,utnyttelse,null sympati eller glede for andre medmennesker...

Skrevet

Det mennesket som hver gang det åpner munnen ikke klarer å styre alle paddene og ormene som vil ut...!

Skrevet

ABB

Anonym poster: 8bcd3e13991fffedb45d5b62903a55c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...