Gå til innhold

Mailen min er blitt hacket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeelp!

Har endret passord, men kan dette gi konsekvenser på andre måter også? Er litt engstelig nå altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde meg også, går foreløpig bra der :) Driver likevel og rydder opp i den, for kommer til å slette kontoen og bruke en ny e-post jeg har opprettet.

Skrevet

eneste som kan være skummelt med det er hvis du har konto nr ditt der, jeg hadde det en gang fordi jeg sendte det til ei som kjøpte noe til meg,og jeg skulle sendte inn penger til henne,ellers tror jeg det ikke er noe fare

Skrevet

Jeg sendte kontonr bort bare for noen dager siden! :o

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Oisann! Hvordan epost bruker dere? Har dette skjedd med flere og hvordan oppdaget dere det?

Skrevet

Oisann! Hvordan epost bruker dere? Har dette skjedd med flere og hvordan oppdaget dere det?

Jeg har hotmail. Har aldri opplevd det før, men reagerte da jeg ikke kom meg inn på telefonen. Da jeg skulle logge på på dataen fikk jeg opp ei lang liste med ting jeg måtte gjøre, og hvor det sto at mailen sannsynligvis var hacket :(

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har hotmail. Har aldri opplevd det før, men reagerte da jeg ikke kom meg inn på telefonen. Da jeg skulle logge på på dataen fikk jeg opp ei lang liste med ting jeg måtte gjøre, og hvor det sto at mailen sannsynligvis var hacket sad.png

Så dritt :( Måtte sjekke min, men den var ok. Puh! Håper det ikke blir noe dårlig etterspill for deg med viktige ting på avveie

Skrevet

Jeg har hotmail. Har aldri opplevd det før, men reagerte da jeg ikke kom meg inn på telefonen. Da jeg skulle logge på på dataen fikk jeg opp ei lang liste med ting jeg måtte gjøre, og hvor det sto at mailen sannsynligvis var hacket :(

Så dritt sad.png Måtte sjekke min, men den var ok. Puh! Håper det ikke blir noe dårlig etterspill for deg med viktige ting på avveie

Håper virkelig ikke jeg heller! Har bra mye privat der som har samlet seg opp gjennom årene! :(

Kjenner jeg er ganske så engstelig nå!

Skrevet

Har du brukerregistreringer liggende innpå der så skift passord på de også. Mannen min fikk hacket mailen og der fant de passordet til Spotify slik at de lastet ned musikk for 3000 kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...