stratosku Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Hjeeelp! Har endret passord, men kan dette gi konsekvenser på andre måter også? Er litt engstelig nå altså!
Kjærepære Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Skjedde meg også, går foreløpig bra der Driver likevel og rydder opp i den, for kommer til å slette kontoen og bruke en ny e-post jeg har opprettet.
Februargullet2013 Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 eneste som kan være skummelt med det er hvis du har konto nr ditt der, jeg hadde det en gang fordi jeg sendte det til ei som kjøpte noe til meg,og jeg skulle sendte inn penger til henne,ellers tror jeg det ikke er noe fare
stratosku Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2013 Jeg sendte kontonr bort bare for noen dager siden!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Oisann! Hvordan epost bruker dere? Har dette skjedd med flere og hvordan oppdaget dere det?
stratosku Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2013 Oisann! Hvordan epost bruker dere? Har dette skjedd med flere og hvordan oppdaget dere det? Jeg har hotmail. Har aldri opplevd det før, men reagerte da jeg ikke kom meg inn på telefonen. Da jeg skulle logge på på dataen fikk jeg opp ei lang liste med ting jeg måtte gjøre, og hvor det sto at mailen sannsynligvis var hacket
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. mars 2013 #7 Skrevet 25. mars 2013 Oisann! Hvordan epost bruker dere? Har dette skjedd med flere og hvordan oppdaget dere det? Jeg har hotmail. Har aldri opplevd det før, men reagerte da jeg ikke kom meg inn på telefonen. Da jeg skulle logge på på dataen fikk jeg opp ei lang liste med ting jeg måtte gjøre, og hvor det sto at mailen sannsynligvis var hacket Så dritt Måtte sjekke min, men den var ok. Puh! Håper det ikke blir noe dårlig etterspill for deg med viktige ting på avveie
stratosku Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2013 Oisann! Hvordan epost bruker dere? Har dette skjedd med flere og hvordan oppdaget dere det? Jeg har hotmail. Har aldri opplevd det før, men reagerte da jeg ikke kom meg inn på telefonen. Da jeg skulle logge på på dataen fikk jeg opp ei lang liste med ting jeg måtte gjøre, og hvor det sto at mailen sannsynligvis var hacket Så dritt Måtte sjekke min, men den var ok. Puh! Håper det ikke blir noe dårlig etterspill for deg med viktige ting på avveie Håper virkelig ikke jeg heller! Har bra mye privat der som har samlet seg opp gjennom årene! Kjenner jeg er ganske så engstelig nå!
Mor Stratos Skrevet 25. mars 2013 #9 Skrevet 25. mars 2013 Har du brukerregistreringer liggende innpå der så skift passord på de også. Mannen min fikk hacket mailen og der fant de passordet til Spotify slik at de lastet ned musikk for 3000 kr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå