Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Går du på medisiner? Evt hvilke? Og er du fornøyd? Har du mye plager i hverdagen? Anonym poster: 7c98f7d1bae456a3180e0ff8fb3bdd8f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Nei, jeg har det ikke, men søsteren min fikk det for ca 3 år siden. Vet ikke hva slags medisiner hun tar, men hun tar iallefall en sprøyte som er veldig vond..... Hun blir veldig for sliten. Må sove mye. Har også dårligere hukommelse sier hun, men det merker jeg ingenting til.... Hva slags symptomer hadde du da du fant ut du hadde MS? Jeg er litt bekymret selv. Har i den siste tiden begynt å se litt dårlig på det ene øyet. Akkuratt som om det legger seg et slør over øyet. I tillegg er jeg en del svimmel og ustø.... Kanskje det bare er psykisk og at jeg er redd for at jeg skal utvikle MS..... I tillegg skjelver jeg mer enn tidligere..... Håper det går bra med deg! Anonym poster: 27b5fb5eaaee13e298792d0a0aa8d201
Hubro :) Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Jeg skal utredes for ms. Har i grunnen en annen reumatisk sykdom, men etter mange symptomer har mine leger blitt enige om at jeg burde utredes. Jeg har perioder med smerter og lammelser i armer og tær, ekstrem tretthet, desorientert (dårlig hukommelse) og en del andre symptomer som er mer vanlig under min andre diagnose. Bruker per idag prednisolon, kolkisin, imurel og metotrexhat. Har også somac for magen. Så den dokumentaren på TV2 om LDN (low-dose-naltrexone) og skal diskutere med min reumatolog om det er mulighet for meg å få prøve den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå