Pandapunda Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Hei! Jeg har veldig lyst til å gi en gave til konfirmasjonen. Jeg kjenner ham ikke så godt, men han tar en del kontakt med meg på nettet og vi har god tone oss mellom. Jeg har nå liksom vært litt støttende i "periferien", og han sliter med å komme seg gjennom med å nettopp ha overlevd en voldsom kreftsykdom. Siden jeg er litt "viktig" på en slags måte, og han har ikke så mange venner etter sykdomstiden, så lurer jeg på hva i alle dager jeg kan gi ham i gave? Jeg vil ikke gi penger, det er altfor upersonlig for meg. Kanskje penger i tillegg til en ting, men hva? Har noen lyst til å hjelpe meg å tenke? Jeg vil gjerne det skal være noe han kan bli glad for...og jeg er ideløs..sukk
nerdybirdy Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Hei Hva med å gi han en opplevelse dere kan gjøre sammen, som konsert eller fjellklatring? Eller en hyttetur? Til og med kino kan fungere? Tenker om han ikke er for sliten av behandlingen ville han kanskje sette pris på en opplevelse heller enn en ting?
Pandapunda Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2013 Tusen takk for svar Han bor 7 timer unna, jeg tenkte mest å sende gave i posten. Men det var en skikkelig god tanke!
Annikenb Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Smykker?? Klokke? Kommer veldig ann på hvor mye penger du har og legge i det, og interessene hans:-) gavekort på noe han liker kanskje? :-)
Annikenb Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Smykker?? Klokke? Kommer veldig ann på hvor mye penger du har og legge i det, og interessene hans:-) gavekort på noe han liker kanskje? :-)
Barneleddgiktsmamma Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Hva med et besøk hos deg? Ei langhelg feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå