Gå til innhold

Den dårlige samvittigheten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt lenge at jeg er sliten,vondt bekken,masse kynnere og mensmurringer. Så idag sykemeldte jeg meg 100% fram til permisjon som er den15 april.

Men sitter igjen med dårlig samvittighet,pga jobben min... Blæh! Kjenner at det er urettferdig,jeg blei sykemeldt fordi kroppen ikke orker mere,ikke fordi jeg ikke gidder å jobbe.

Har en 3 åring,som trasser veldig om dagen,og det tar på en stor gravid kropp og få på han klær og i bhg om morgenen,for så komme sur og sliten på jobb.

Men uansett klarerjrg ikke helt "glede" meg over dette..

Flere i samme båt?

Anonym poster: 5c8cd647102e3c856e96eb42d0c5a4e1

Anonym poster: e0833319fbbbedfd689d696a888cf45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig å føle det slik :)

Men tenk på hvor godt det skal bli å få litt energi :)

Gjest yrild
Skrevet

Det er tre uker. Ikke all verden :-)

Og du sykemeldte deg nok neppe selv ;-)

Kos deg med å legge bena høyt og bygg rede hjemme! Hvil deg masse :-)

Skrevet

har det ikke helt på samme måten men delvis. Er også sliten etter et tøft svangerskap og en del stress hjemme der jeg har måttet ta i en del ekstra tak. Har til tider også jobbet over 100%. Har en del av de vanlige plagene som sliter på en gravid kropp. Jeg har avtale med legen om time et par uker etter påske for å vurdere sykemelding. Har veldig dårlig samvittighet jeg også, men kommer til å gå for å redusere siste måneden før permisjon for å ikke slite meg ut. Vi får jo ikke noe igjen for det senere! Sjefen vil jo aldri livet takke deg for at du gjør en innsats før permisjon ;) Men du vil takke seg selv (barnet i magen også) for at du roer litt ned før fødsel. Du har jo bare 3 uker igjen! Ikke tenk på det :)

Anonym poster: 1420f472a321b3798719bcd44d2a2342

Skrevet

Når jeg ringte sjefen i går, så var det "Er du sikker på at du ikke kan jobbe litt" " Vi har jo tilrettelagt for deg, og at det er veldig synd på oss hvis du ikke kan jobbe" Har sovet dårlig i natt og pga dette

:(

Prøver å tenke at jeg må ta hensyn til meg selv, og det er som dere sier at jeg får ikke igjen for det, bare værre bekken og mer sliten.

OG det er faktisk bare 3 uker igjen, syns jeg har holdt ut lenge nok.

HI

Anonym poster: e0833319fbbbedfd689d696a888cf45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...