Gå til innhold

Betatt av han ei venninnne flørter med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i ett skikkelig kjipt forhold selv uten sex, eller annen nærhet. Og i helga ble vi presentert for ei venninnes nye flørt. Han har glimt i øye, er så lett å prate. Leken og livlig mann. Kjempe flink og oppmerksom mot både egen og andres barn. Han er alt jeg ikke klarer å se i min mann. Tilbrakte både lørdag og søndag med han. Søndag måtte jeg ta meg selv i nakken for å ikke flørte med han. Mens alt jeg ville var å kaste meg rundt halsen han, kjenne varmen hans og smaken av han. Møkk altså. Jeg skal selvfølgelig ikke prøve med både av hensyn til venninna mi og mannen min. Nå i påska skal vi ta en fest med de, og jeg gruer meg til å sitte der å sikle på han for jeg får så dårlig samvittighet og føler meg så sykt teit som ikke bare kan ta til takke med hva jeg har. I natt drømte jeg til og med om han. Skulle så ønske jeg var venninna mi akkurat nå

Anonym poster: be092eed2249d6a7fe24dc9d3a8a0107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt vanlig dersom man er i et forhold uten nærhet. Har selv vært så desperat at jeg fantaserte om min 60 år gamle sjef da jeg var 24 fordi forholdet sugde kuruke.

Dette med å bli betatt av hauggamle menn gav seg da jeg brøt ut av forholdet. Da ble jeg bare utrolig kresen.

Du må enten jobbe med forholdet eller gjøre det slutt for dette er ikke sunt.

Skrevet

Vet at det er de to alternativa, men etter 3år har jeg gitt opp å kjempe alene. Så nå venter jeg på at barnet skal bli stort nok til å klare det meste selv, for jeg tror ikke det er til barnets beste å ha samvær med far nå som barnet ikke klarer så mye selv av dagligdagse ting. Men du har sikkert rett i at jeg bare er desperat. De fleste menn ser i grunn veldig kjekke ut for tiden

Skrevet

Vet at det er de to alternativa, men etter 3år har jeg gitt opp å kjempe alene. Så nå venter jeg på at barnet skal bli stort nok til å klare det meste selv, for jeg tror ikke det er til barnets beste å ha samvær med far nå som barnet ikke klarer så mye selv av dagligdagse ting. Men du har sikkert rett i at jeg bare er desperat. De fleste menn ser i grunn veldig kjekke ut for tiden

Jeg kjenner den følelsen. Men jeg ble overrasket over hvor mye BF tok grep i ettertid. Når han først måtte og innså at det var hans oppførsel som gjorde at han havnet i den situasjonen så tok han seg sammen og stilte opp for barnet sitt.

Jeg kan ikke garantere at alle menn er sydd sammen på den måten. Men de trenger en oppvekker.

Har dere prøvd parterapi, familievernkontoret, en tur til utlandet en helg bare dere to for å prøve å finne igjen kjærligheten?

Skrevet

Tur til utlandet har vi ikke råd til, ei heller får vi barnevakt dessverre. parterapi er han ikke interessert i, sier jeg kan godt bestille time, men han kommer ikke. ett hvert forsøk på å pate med han resulterer i svar som går på at viss det er så ille så står jeg fritt til å flytte. Så da går jeg her å sikler på forbuden frukt, og dessverre er det han venninna mi flørter med som har fanget min oppmerksomhet. Jeg blir helt varm av å tenke på han.

Skrevet

Da er jeg tom for råd dessverre. Håper noen andre leser her og kommer med noe nyttig. Kjedelig situasjon.

Skrevet

Takk for råd du kom med. Det er dessverre ingen lett situasjon dette her, er ikke så svart hvitt som jeg skulle ønske. er så mange hensyn å ta, så jeg får bite tenna sammen noen år til. Og jeg må bare ta meg i sammen så jeg ikke risikere å ødelegg noe for venninna mi.

Skrevet

Kjipt. Vært der selv, men har ingen råd da jeg endte opp med han...

Anonym poster: f4ef13809cfd41719d9a8994130e90b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...