Gå til innhold

politihunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor de hos politiet og familiene deres, eller er de bestandig "på jobb"?

Anonym poster: 0e33902575e66df83878640a41463aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De politihundene jeg har kjent, har vært hjemme med fører.

Skrevet

De bor med fører og den familien de evt har :-) verdens snilleste hunder da :-D

Skrevet

Blir politiet "påtvunget" en hund da, eller er det valgfritt? Har man en spesiell posisjon i politiet så ser jeg for meg at det er naturlig å ha en politihund, men ikke alle orker ansvaret med å ha en hund hjemme vil jeg tro. Hva gjør man da?

Anonym poster: 0e33902575e66df83878640a41463aff

Skrevet

Anonym poster: 5dd63d2eb61d6f4dbb408145ff550a6d

Skrevet

Han som jeg kjenner som har politihund (som da selvfølgelig også er politi), søkte på en stilling som politihundfører i fylket her. Han fikk den som valp, har trent opp hunden i snart to år, har vært gjennom flere "eksamener" for hunden underveis som hunden og han har bestått, og nå er han snart klar for å prøve å få godkjent hunden som politihund alik at han kan begynne å jobbe skikkelig med hunden som politihund. Hunden er hos han og familien alltid, og blir med på jobb. Når han begynner å jobbe (når han er ferdig med å trene han opp), kommer han til å ha en base fast hvor han jobber, men kan bli utkalt bli kalt ut til hele fylket ettersom hvor det er behov for dem.

Skrevet

Du søker deg til hundetjenesten.

Anonym poster: 4809023d41c4b03d69463539435b4c1f

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Tror du må ta noen spessielle kurs for å bli politihundfører. Så nei du blir ikke påtvunget hund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...