Gå til innhold

Betalt - men ønsker kansellering....hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I går bestite jeg to lamper på lightinthebox.no. Etter 10 minutter angret jeg på kjøpet, og kansellerte kjøpet -slik det sto en kunne gjøre med full refunsjon (full refunsjon så lenge kanselleringen utføres under 24 timer.)

I dag tidlig møtte jeg denne meldingen:

"Kære kunde,Hvis du vil gerne at beholde ordre, så kan vi give dig en kupon af 100 USD.Er du enig med det?Vent på dit svar.Mvh"

Jeg svarte at jeg fremdeles ønsket kansellering og har nå purret på bekreftelse tre ganger.

Jeg betalte med VISA (ikke pay pal - noe som jeg heretter skal få meg!!) og nå er jeg redd for at de bare skal trekke uten at jeg kan gjøre noe med det!! Det er snakk om nesten 4000 kr :( Hjelp! Hva kan jeg gjøre??

Anonym poster: 26c0a6222ede88bf6755a6eb3368e701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet? :)

Skrevet

Så fremt det er kredittdelen på visa som er benyttet, kan du bestride regningen og be banken holde den tilbake.

Og fortsette å mase på butikken, vise til deres egne refusjonsregler.

Anonym poster: 17127ca3fcbd45de5a8c30e22dbc184d

Skrevet

Jeg betalte i går kveld. Er det for sent å ringe banken i morgen, tro? Jeg må si jeg er bekymret, for jeg har virkelig ikke råd til et slikt utlegg, og det koster sikkert en del å refundere varene også.... :(

Skrevet

Noen som vet hvor fort en transaksjon går? Betalte som sagt i går kveld . holder det at jeg ringer banken i morgen for evt stoppe transaksjonen?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...