Gå til innhold

Hvor i huset henger medisinskapet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det badet og kjøkkenet som er mest vanlig kanskje?:)

Anonym poster: 53da814fcba8e79fe2a2bc4bed2e28fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt noe medisinskap...

Men øverste hylle i mitt skap på badet fungerer fint til å oppbevare slike ting.

Anonym poster: 3d645569cf448ed0e3b9134516904909

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis du mener skoesken med årgangsparacetstikkpiller og feil størrelse plaster så er den på badet.

Skrevet

Bruker øvetste hylle på kjøkkenskapet. Der ligger to pakker forskjellig paracet og en pakke ibux. Sterke saker.

Skrevet

Finnes ikke noe skap her, men en stor boks inni skapet på badet :-) det oppbevares plaster, smertestillende, sakser og bandasjer. Har eget kjøkkenførstehjelpsskrin, som er for de gangene man brenner seg skikkelig eller kutter seg dypt :-)

Skrevet

Vi har ikke så sterke medisiner at vi har sett behovet for medisinskap.

Anonym poster: 8ce25342d09547a608c8a6a2028456d2

Skrevet

Vi har en stor boks i øverste hylle i kjøkkenskapet. Der er det meste + at vi har litt paracet til småen og oss i en litt mer tilgjengelig hylle lenger nede. Fremdeles utilgjengelig for barn.

Anonym poster: d88f41a5734fa70cecdf430a3f9ad1ec

Gjest Anybody
Skrevet

Har en hylle i kjøleskapet til de som en flytende.

Annet som er i pille/spray/dråpeformat er i en skuff på kjøkkenet. Må alltid ha alt tilgjenglig da jeg har migrene og barna har mye allergier og ørebetennelser.

Skrevet

Vi har det på soverommet inni skyvdørsgarderoben. Litt greit å ha det utilgjengelig for barna som er høyt og lavt til alle døgnets tider ;)

Skrevet

På vaskerommet her også..

Anonym poster: 82cbd8988fa58c334501c37ff7feb1a2

Skrevet

Hva har man egentlig i et medisinskap? Paracet og plaster?

Anonym poster: c9826560d0afe2e08b4607a15a308c16

Skrevet

Noen medisiner skal ikke oppbevares ved temperaturer over 25 grader, derfor anbefales det ikke å ha slikt på varme bad og vaskerom med tørketrommel. Blir i alle fall varmt hos oss. Vi har det øverst i et kjøkkenskap.

Skrevet

På øverste hylle i et av kjøkkenskapene. Her ligger det både paracet, ferdigfylte sprøyter med cellegift, paralgin Forte, Morfinpreparater, plaster, hostesaft, stikkpiller, kosttilskudd, vitaminbamser osv osv........ Ungene har aldri vært interessert i det skapet. Likevel følger vi selvfølgelig med dem.

Anonym poster: 426e591ab15fa4599929ba6e8f60e60b

Gjest Anybody
Skrevet

Har en hylle i kjøleskapet til de som en flytende.

Annet som er i pille/spray/dråpeformat er i en skuff på kjøkkenet. Må alltid ha alt tilgjenglig da jeg har migrene og barna har mye allergier og ørebetennelser.

Ingenting skal i kjøleskapet hvis det ikke står på.

Det er jeg fullt klar over. fikk beskjed at pinexen kunne stå der siden den desverre brukes opp fort i huset på grunn av mye betennelser ol.

Skrevet

har det i øverste hylle i ett skap på kjøkken. der ligger alt av smertestillende uansett styrke og merke. På badet har jeg en kurv oppå skapet med plaster, sårsalver og annet sår stell. bandasjer og termometer

Anonym poster: bd4f776defaaee249b9089405602834f

Skrevet

På badet. Men har ikkje høg temp der..

Skrevet

På vaskerommet . Innholder reseptbelagte medisiner, bandasje , tape, pinsett, strips, rensemiddel, hydrokortison krem/ salve , vepsestikk krem, øyeskyllevann, plaster, halsbranntabletter, Paracett , ibux, stikkpiller, termometer.... Og sikkert litt annet tjafs:)

Skrevet

Øverste hylle i kjøkkenskapet.

Bortsett fra plaster son står på nederste hylle på baderommet (ungen liker å leke doktor og enhver lege med respekt for seg selv har alltid tilgang til plaster)

Skrevet

har medisinskapet hengende over døra på soverommet

Skrevet

Vi har det i en kjøkkenskuff. Nå er ungene såpass store, og de begynner å ta medisineer selv så vi har flyttet det som brukes ned i skuffen sammen med plaster og ting til å rense sår med.

Jeg har noen sterke smertestillende, de har sin egen plass i mitt klesskap. De er så sterke at de ikke skal være i nærheten av andre medsisner slik st ungene kan ta feil.

Men vi har alleergimedisiner litt her og litt der. Mannen har noe på badet, en unge har i en boks i gangen der hun har alle kremene hun har.

Anonym poster: 673c3629b2d5de814be359ccca222f35

Gjest Morn du
Skrevet

Gått forbi denne overskriften 2 ganger og lest hvor i HULESTE henger medisinskapet deres ;).

Her har smertestillende øverst i et kjøkkenskap. Plaster ol har vi i en praktisk førstehjelpsveske.

Skrevet

På badet. Jeg låser det og gjemmer nøkkelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...