Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Vi har en stk algespiser i akvariet vårt. Nå er den søkk borte... Graver de seg ned eller? Hadde den vært død, ville den jo flytet rundt i vannet?! Fiskevennene hans er i utgangspunktet snille fiskevenner, bla. sebrafisk. Skjønner ikjeno, er rene Nemo-filmen detta... Anonym poster: d6870452f0f8daa68bfc2f6fd481c4cc
stratosku Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har noen ganger opplevd at fiskene har hoppet ut av akvariet. Er mange ganger jeg har funnet dem på gulvet, hvis jeg har for mye vann i akvariet. Det kan ikke hende at det har skjedd hos dere, og at den evt har kommet seg avgårde på en eller annen merkelig plass? Om dem graver seg ned vet jeg ikke, men du kan jo prøve å få opp steinene for å se om den plutselig dukker opp?
Gemini77 Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Disse "suge-fiskene" kamuflerer seg godt og det er flere ganger våres er søkk borte..for så å være tilbake senere. Våres er ofte innimellom steinene på bunnen for å spise..
Tuttelura881 Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 De graver seg ikke ned, kommer Ann på kor lenge siden du så den sist! Men er den død, vil de andre fiskene spise den opp. Sugemaller er tung i kroppen i forhold til andre fisk. Så de vil ikke flyte opp bestandig. Men de elsker huler og all slaks gjømme steder. Dukker den ikke opp, er den nok død dessverre. Har opplevd det selv at fisk bare forsvinner.
♥Madam Mim♥ Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Sjekk bak pumpa!! Vi har funnet fisker bak der før.vanlige fisker har da vært døde, men sugefisken har bare vært der lenge for å spise, hvile eller hva nå enn den gjør :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Takk for svar :-) Anonym poster: d6870452f0f8daa68bfc2f6fd481c4cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå