Gå til innhold

Hadde du tatt fagbrev


Anbefalte innlegg

Skrevet

om du måtte betale alt selv, og lønna ble den samme?

 

Anonym poster: e3f52b9fa585ff9346d214fb1dc0534f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe.

 

Anonym poster: 2030b28533417901c4abdd0eddd23606

Skrevet

Ikke uvanlig at arbeidsgiver dekker studieavgift, dersom fagbrevet tas ved siden av jobben. Med fagbrev kan du nok regne med å gå opp en 15- 20 000 i årslønn, mens mastergrad som fullføres mens en er i jobb øker lønnen med ca. 50 000 i snitt. Jeg kjenner ikke til bedrifter som ikke belønner relevante studier med noe lønnsøkning.

 

Anonym poster: 0ca80d8647e764880a1f9683453a8a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...