Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 om du måtte betale alt selv, og lønna ble den samme? Anonym poster: e3f52b9fa585ff9346d214fb1dc0534f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Neppe. Anonym poster: 2030b28533417901c4abdd0eddd23606
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Ikke uvanlig at arbeidsgiver dekker studieavgift, dersom fagbrevet tas ved siden av jobben. Med fagbrev kan du nok regne med å gå opp en 15- 20 000 i årslønn, mens mastergrad som fullføres mens en er i jobb øker lønnen med ca. 50 000 i snitt. Jeg kjenner ikke til bedrifter som ikke belønner relevante studier med noe lønnsøkning. Anonym poster: 0ca80d8647e764880a1f9683453a8a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå