Gå til innhold

Låne bort utstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god venninne som er høygravid. Hun har definitivt ikke like god økonomi som meg, og har vært sparsommelig med innkjøp. Jeg har tilbudt henne å låne/få en del ting, som hun har takket ja til. Dette er ting jeg ikke er redd for eller tror jeg vil trenge. Nå har hun spurt om å låne to konkrete ting. Dette er ting vi har lagt litt penger i, for at det skal være sånn vi ønsker. Pluss at tanken et at det skal holde seg fint til nr 2 som er planlagt om 1-2 år. Kjenner at jeg egentlig ikke vil låne det bort... Er det veldig kjipt av meg? Hva sier jeg i tilfellet? Jeg vet hun vil behandle fint, og at jeg får det igjen, men ting kan jo skje med det.. I tillegg har det litt affeksjonsverdi for meg. Såå, hva er dommen damer? Er jeg urimelig nå?

Anonym poster: 52b2df7100c37c3c779e3bf79bdd2baa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke urimelig, spør du meg. Ville ikke lånt bort sluke ting til min egen søster engang.

Skrevet

Du er ikke urimelig, hadde heller ikke lånt bort.. Jeg sparte også alt etter førstemann til neste..

Skrevet

Ikke urimelig.

Anonym poster: a62865257135d8037ac501a71481700c

Skrevet

Er det sant?! Nå ble jeg faktisk litt lettet... Trodde jeg var skikkelig teit. Men hva kan jeg si til venninnen min?

Anonym poster: 52b2df7100c37c3c779e3bf79bdd2baa

Skrevet

Helt greit å si at akkurat de tingene har du ikke lyst til å låne bort. Greit å spørre og greit å si nei.

Anonym poster: c62b3178591699eebcfd0e0297312e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...