Gå til innhold

Hva slags innesko har du?


Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Legg gjerne ved link om du er fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Stort sett barbeint eller ullsokker, men digger mine crocs - og dem trenger du ikke bilde av.

Skrevet

Har et par slitte birkenstock som jeg bruker inne om vinteren jeg trenger det, ellers holder det med vanlige sokker.

Skrevet

Innesko? Barbeint heter det ;)

Skrevet

Mine trenger heller ingen bilder ;) ikke akkurat smekre innesko vi snakker om her

Skrevet

Skikkelige harry helsesko/sandaler. Slike som jordmødre og sykepleiere bruker, bare at mine er sorte. :P

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg hadde håpet at noen hadde funnet noen skikkelig snasne noen nå når slippersene mine er overmodne for utskiftning...

 

Crocs og helsesko har jeg ikke så lyst på, men sånne Birkenstock virker ganske ok.

Gjest sug lut
Skrevet

Nå fikk jeg plutselig en syk tanke om hva slags innesko som ville finne nåde hos Overlord. ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet (endret)

Nå fikk jeg plutselig en syk tanke om hva slags innesko som ville finne nåde hos Overlord. wink.png

 

Sikkert noen i denne kategorien

post-851028-0-71641700-1364236381_thumb.jpg

Endret av Kira bjeffer
Skrevet

Slippers eller tøfler. Har to par tøfler som er kjøpt på nille. Et med ku og et med sau!

 

Hehe hjemme går vi for hva som er behagelig og ikke for hva som ser bra ut :-D

Skrevet

Legg gjerne ved link om du er fornøyd :)

 

Bruker crocks.. .Hvite (en gang), skitne og fæle.. men akk så gode ;-)

 

Anonym poster: bf7f8446e9904b9bc852673e776938d6

Skrevet

Hold dere fast. Her kommer link til mine. Jeg poster denne gangen anonymt. Dere skjønner sikkert hvorfor. Gave fra svigermor. Det som smerter meg mest er at de er FANTASTISK gode...

 

http://www.skotreff.com/butikk/popup_image.php?pID=350

 

 

Anonym poster: d11117b5d7353d1365aca7ce1b532e60

Skrevet

Husflid tøfler i tovet ull og skinn. Elsker de!

Skrevet

Svarte falske crocs til 100 kr. Og de sverter av på golvet! Jeg vasker og vasker men golvet blir svart hele tiden. Gutta mine var så snille at de dro ut for å kjøpe ordentlige crocs, men de var tomme for svarte. De røde torde de ikke kjøpe og bra var det ;)

 

Jeg får slite med de en stund til :P

 

Huff, husker ikke hvor jeg kjøpte de, så klarer ikke å advare heller. Eneste er at de er veldig "tørre", null glans.

 

Anonym poster: 752163e91c7242bf112799722eea7d0e

Skrevet

Skinntøfler. Eneste som holder føttene mine varme :)

Skrevet (endret)

  • De øverste0X_06137_0063.jpg
  • 0X_06137_0063_6409.jpg
  • 0X_06137_0063_6646.jpg

Endret av Elsker livet
Skrevet

Barbeint, eller vanlige sokker. Makter ikke å bruke sko inne....

 

Anonym poster: acd63a50c831fa45d52584567135b210

Skrevet
  • 0X_06137_0063.jpg
  • 0X_06137_0063_6409.jpg
  • 0X_06137_0063_6646.jpg

 

 

 

Åhh!! For et utvalg du har!! *misunnelig*

 

Anonym poster: 752163e91c7242bf112799722eea7d0e

Skrevet
  • 0X_06137_0063.jpg
  • 0X_06137_0063_6409.jpg
  • 0X_06137_0063_6646.jpg

 

 

Åhh!! For et utvalg du har!! *misunnelig*

 

Anonym poster: 752163e91c7242bf112799722eea7d0e

 

 

Fint med 3 pkn. så kan en gi de man ikke trenger selv til familie og venner .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...