Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Legg gjerne ved link om du er fornøyd
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Stort sett barbeint eller ullsokker, men digger mine crocs - og dem trenger du ikke bilde av.
frk Nilsen Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Har et par slitte birkenstock som jeg bruker inne om vinteren jeg trenger det, ellers holder det med vanlige sokker.
frk Nilsen Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Mine trenger heller ingen bilder ikke akkurat smekre innesko vi snakker om her
Mamma4livet Skrevet 25. mars 2013 #7 Skrevet 25. mars 2013 Skikkelige harry helsesko/sandaler. Slike som jordmødre og sykepleiere bruker, bare at mine er sorte.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 25. mars 2013 #8 Skrevet 25. mars 2013 Bruker stort sett bare innesko/tøfler på hytta, og da bruker jeg disse: http://www.brandos.no/birkenstock/arizona-regular-052871-basalt/a3201
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 25. mars 2013 #9 Skrevet 25. mars 2013 Jeg hadde håpet at noen hadde funnet noen skikkelig snasne noen nå når slippersene mine er overmodne for utskiftning... Crocs og helsesko har jeg ikke så lyst på, men sånne Birkenstock virker ganske ok.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 25. mars 2013 #10 Skrevet 25. mars 2013 Bruker stort sett bare innesko/tøfler på hytta, og da bruker jeg disse: http://www.brandos.n...71-basalt/a3201 Hvordan er de i str?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 25. mars 2013 #11 Skrevet 25. mars 2013 Bruker stort sett bare innesko/tøfler på hytta, og da bruker jeg disse: http://www.brandos.n...71-basalt/a3201 Hvordan er de i str? Jeg bruker samme str i dem som i alle andre sko.
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #12 Skrevet 25. mars 2013 Nå fikk jeg plutselig en syk tanke om hva slags innesko som ville finne nåde hos Overlord.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 25. mars 2013 #13 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Nå fikk jeg plutselig en syk tanke om hva slags innesko som ville finne nåde hos Overlord. Sikkert noen i denne kategorien Endret 25. mars 2013 av Kira bjeffer
frk Nilsen Skrevet 25. mars 2013 #14 Skrevet 25. mars 2013 Bruker stort sett bare innesko/tøfler på hytta, og da bruker jeg disse: http://www.brandos.n...71-basalt/a3201 ...samme som mine, bare at mine er brune og rimelig slitte
♥Madam Mim♥ Skrevet 25. mars 2013 #16 Skrevet 25. mars 2013 Slippers eller tøfler. Har to par tøfler som er kjøpt på nille. Et med ku og et med sau! Hehe hjemme går vi for hva som er behagelig og ikke for hva som ser bra ut :-D
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #17 Skrevet 25. mars 2013 Legg gjerne ved link om du er fornøyd Bruker crocks.. .Hvite (en gang), skitne og fæle.. men akk så gode ;-) Anonym poster: bf7f8446e9904b9bc852673e776938d6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #18 Skrevet 25. mars 2013 Hold dere fast. Her kommer link til mine. Jeg poster denne gangen anonymt. Dere skjønner sikkert hvorfor. Gave fra svigermor. Det som smerter meg mest er at de er FANTASTISK gode... http://www.skotreff.com/butikk/popup_image.php?pID=350 Anonym poster: d11117b5d7353d1365aca7ce1b532e60
Petetatismos Skrevet 25. mars 2013 #19 Skrevet 25. mars 2013 Husflid tøfler i tovet ull og skinn. Elsker de!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #20 Skrevet 25. mars 2013 Svarte falske crocs til 100 kr. Og de sverter av på golvet! Jeg vasker og vasker men golvet blir svart hele tiden. Gutta mine var så snille at de dro ut for å kjøpe ordentlige crocs, men de var tomme for svarte. De røde torde de ikke kjøpe og bra var det Jeg får slite med de en stund til Huff, husker ikke hvor jeg kjøpte de, så klarer ikke å advare heller. Eneste er at de er veldig "tørre", null glans. Anonym poster: 752163e91c7242bf112799722eea7d0e
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. mars 2013 #21 Skrevet 25. mars 2013 Skinntøfler. Eneste som holder føttene mine varme
Elsker livet Skrevet 25. mars 2013 #22 Skrevet 25. mars 2013 (endret) De øverste Endret 25. mars 2013 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #23 Skrevet 25. mars 2013 Barbeint, eller vanlige sokker. Makter ikke å bruke sko inne.... Anonym poster: acd63a50c831fa45d52584567135b210
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #24 Skrevet 25. mars 2013 Åhh!! For et utvalg du har!! *misunnelig* Anonym poster: 752163e91c7242bf112799722eea7d0e
Elsker livet Skrevet 25. mars 2013 #25 Skrevet 25. mars 2013 Åhh!! For et utvalg du har!! *misunnelig* Anonym poster: 752163e91c7242bf112799722eea7d0e Fint med 3 pkn. så kan en gi de man ikke trenger selv til familie og venner .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå