Gå til innhold

Påskeelsk

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Tenk jeg fikk kaffe og avis på sengen i dag. Av svigermor. Jeg som ikke engang kan fordra å innta et glass vann før jeg er stelt og tennene er pusset NØT en kopp kaffe på sengen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hørtes ut som en herlig start på dagen!

Den slo min ned i støvlene ihvertfall.

Skrevet

Ganske ok og sitte i godstolen på verandaen med en bok og en latte mens mann og barn skrur sammen verandamøblene ;)

Skrevet

Hærli :D

Jeg har hatt en gooo shoppingdag sammen med junior. Vi har kjørt masse heis og rulletrapp, for det er staaas! Ja, det er mange lange vokaler i dag, vi har funnet ut at det er best sånn.

Tantebarna har vært på besøk og det har vært et herlig leven uten like, avsluttet med årets første grillings! Hjemmefestival i snøen med musikk, dans, elleville unger og grilling, hva kan bli bedre?

Nå ser jeg på min elsk-mann nr to her i verden, David Tennant, og håper han kommer tilbake som Dr Who en vakker dag. Nerde-elsk! Haha :D

Skrevet

Er ikke lengre enn sesong 2 på dr.who og har akkurat vent meg til "nye" doktoren, tok ikke lang tid, han er jo mye kjekkere enn han fra sesong 1 (i nyere tid, de fra 60-tallet har jeg ikke sett noe av :P)

Skrevet

Er ikke lengre enn sesong 2 på dr.who og har akkurat vent meg til "nye" doktoren, tok ikke lang tid, han er jo mye kjekkere enn han fra sesong 1 (i nyere tid, de fra 60-tallet har jeg ikke sett noe av :P)

Akkurat! Det er en skikkelig overgang, men I promise you, dette er den beste doktoren noensinne! Du entrer den beste sesongen nå *sukk*, jeg misunner deg :D

De gamle har ikke jeg heller sett. Gubben pløyde gjennom, men jeg kjente at dette var ikke så mye for meg. Kanskje det kalles latmannsfan, men jeg orket rett og slett ikke.

Og til sist - juhu! En annen doctor who fan! :D

Skrevet

Har du sjekket ut Torchwood? Spin-off fra Dr.Who med kaptain Jack ;) Masse små linker til dr.who i handlingen, men de befinner seg i nåtid i Cardiff

Skrevet

Har du sjekket ut Torchwood? Spin-off fra Dr.Who med kaptain Jack ;) Masse små linker til dr.who i handlingen, men de befinner seg i nåtid i Cardiff

Klabert :D

Hvem liker ikke Captain Jack, mannen som svinger alle veier ;)

Må likevel si jeg ble skuffet over den siste sesongen de filmet. Det ble så krampaktig og egentlig ganske tynt med bare to originale medlemmer av Torchwood.

Skrevet

Må likevel si jeg ble skuffet over den siste sesongen de filmet. Det ble så krampaktig og egentlig ganske tynt med bare to originale medlemmer av Torchwood.

Er ikke kommet lengre enn sesong 1, vi har tre serier på netflix Dr.who, Torchwood og Sherlock (som vi ser på i tillegg til de vanlige tv-slave-seriene :P)

Skal gå i gang med house of cards, og må for all del ikke glemme sesong 3 av Game og Thrones som kommer snart :D

Skrevet

Er ikke kommet lengre enn sesong 1, vi har tre serier på netflix Dr.who, Torchwood og Sherlock (som vi ser på i tillegg til de vanlige tv-slave-seriene :P)

Skal gå i gang med house of cards, og må for all del ikke glemme sesong 3 av Game og Thrones som kommer snart :D

Nei det er ikke tid til å kjede seg framover ;)

Gubben pløyer gjennom Walking Dead, og jeg er litt i serievakum for tiden, så vurderer en ny runde med doctor who.

Game of Thrones må jeg starte med på nytt, jeg datt litt av en vending. Men ja, det skal definitivt sees!

House of Cards må jeg undersøke, for det var nytt!

Skrevet

John Snow er en meget god grunn til å følge med på Game of Thrones ;) Synes Tyron Lannister (dvergen) er veldig morsom.

Har ikke sett house og cards enda, men har hørt mye bra om den

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg og jenta har vært og spist verdens beste sushi og masse dessert med mine venninner. Vi har kost oss masse, men jeg har litt dårlig samvittighet for at hun må tidlig opp i morgen for å gå på skolen... Det er kanskje ikke det lureste å gjøre på en skolekveld, men samtidig er det slike ting som er ekstra stas og som jeg husker fra min egen barndom, så jeg håper at hun overlever skoledagen i morgen. Nå er jeg mett og glad og tenker at resten av påskeuken kan bli fin, selv om det ikke innebærer fri og påskeegg fylt med masse deilig norsk godteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...