Urwa Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Har så lyst på en Emmaljunga i vanilla skin. Mn åssen skal jg klare å holde dn ren og pen ?
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Den er kjempe lekker! Men jeg hadde aldri turt å kjøpe den nettopp pga at den umulig kan holde seg ren i lengre tid. Kjedelig å bruke så mye penger på en vogn som ser "shabby" ut etter en liten stund. Har sett flere på finn.no og de fleste har misfarginger. Det er ikke imitert skinn overalt for det er div sømmer som er i tekstil som blir grå og misfarget. Jeg er ganske perfeksjonist når det kommer til utstyr til barn og derfor kjøpte jeg meg en mørkere emmaljunga vogn i tekstil. (skai har en tendens til å sprekke etterhvert også, og DET er ikke pent Men det var min begrunnelse for å ikke kjøpe lys vogn! Hehe
Vogndilla Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Jeg har hatt den forrige modellen som het creme leatherette, den var et h..... å holde ren, desverre -den er jo så fin. Hadde den som citybag, så brukte den kun i 5mnd, på de 5mnd så måtte jeg vel vaske den ca 10 ganger. Men verst var det med stellevesken som ble veldig stygg på håndtakene og hvor møkka ikke gikk bort uansett hvor ofte og grundig jeg vasket Nå høres det sikkert ut som om vi er ekstremt møkkete av oss, men er ikke det assa Vognen ble tatt ut og inn av bil hver dag og det var dt som var verst, fikk mye flekker av det. Jeg brukte nylonvask til å vaske med, eneste som fungerte bra.
Urwa Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2013 Oooopppp akkurat dn jg har bestillt.... Nå heter dn bare vanilla leatherette.... What to dooo ????? Har bestillt duo. Vil ikke bytte heller
lykkeliten1 Skrevet 29. mars 2013 #5 Skrevet 29. mars 2013 Jeg har også en helt lys emmaljunga. Jeg brukte city-bagen i 8 måneder og den tro jeg det ikke bl en eneste en flekk på. Kanskje en, men den var lett å vaske bort. Nå bruker jeg sportsvogna i samme lyse fargen og det går fortsatt fint. Har brukt den i litt over 2 måneder nå. Har brukt impregnering, slik at ting går lettere å tørke av hvis deg skulle bli noe på den. Utfordringen kommer nok etterhvert med skitne sko og støvler på jenta om vil sitte i vogna! Men ellers går det fint. Kos deg med din ekstremt stilige vogn! Masse kommentarer på hvor flott vogn jeg har og synes også selv den er verdens fineste!
Urwa Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2013 Jeg har også en helt lys emmaljunga. Jeg brukte city-bagen i 8 måneder og den tro jeg det ikke bl en eneste en flekk på. Kanskje en, men den var lett å vaske bort. Nå bruker jeg sportsvogna i samme lyse fargen og det går fortsatt fint. Har brukt den i litt over 2 måneder nå. Har brukt impregnering, slik at ting går lettere å tørke av hvis deg skulle bli noe på den. Utfordringen kommer nok etterhvert med skitne sko og støvler på jenta om vil sitte i vogna! Men ellers går det fint. Kos deg med din ekstremt stilige vogn! Masse kommentarer på hvor flott vogn jeg har og synes også selv den er verdens fineste! Takk for oppmuntrende svar:) Nå gleder jg mg til å bruke dn :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå