Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Er det noen her som har blitt gravide på p pillen? Slurvet du da med p pillen, eller tok du den som du skulle? Anonym poster: 1706f9c4d03e0db60addbcecd6093aec
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Ja kurt-kåre Anonym poster: 2530b0c9b436938453669189f093d87e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Ja kurt-kåre Anonym poster: 2530b0c9b436938453669189f093d87e Jeg svarte på mobilen, skulle svare ett annet sted :-s Anonym poster: 2530b0c9b436938453669189f093d87e
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Glemte 2 på rad ene gangen, og hadde omgangssyke andre gang
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Tok di som jeg skulle Anonym poster: bcc133e963bb0bad679ee60a27ee53f6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Tok de som jeg skulle, ble en jente Anonym poster: ff3b57a26eff27c6535ad59d794d1ef2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #7 Skrevet 25. mars 2013 Vi reiste på hyttetur en helg, datt ut av rutiner og vips, der ble det en guttebaby til! Termin i mai, vi gleder oss begge to Anonym poster: fbe98dd34cd76666111609b8c77459b4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #9 Skrevet 25. mars 2013 Tok de hver dag, men ikke til samme tid. Trodde ikke det hadde noe å si da det var p-piller og ikke minipiller. Skulle egentlig ta de til frokost, men noen dager ble det så sent som til middag. Anonym poster: 06514894277620772ed119bbf4865af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå