Gå til innhold

Gravid på pillen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har blitt gravide på p pillen?

Slurvet du da med p pillen, eller tok du den som du skulle?

 

Anonym poster: 1706f9c4d03e0db60addbcecd6093aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kurt-kåre

 

Anonym poster: 2530b0c9b436938453669189f093d87e

Skrevet

Ja kurt-kåre

 

Anonym poster: 2530b0c9b436938453669189f093d87e

 

Jeg svarte på mobilen, skulle svare ett annet sted :-s

 

Anonym poster: 2530b0c9b436938453669189f093d87e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Glemte 2 på rad ene gangen, og hadde omgangssyke andre gang

Skrevet

Tok di som jeg skulle

 

Anonym poster: bcc133e963bb0bad679ee60a27ee53f6

Skrevet

Tok de som jeg skulle, ble en jente ;)

 

Anonym poster: ff3b57a26eff27c6535ad59d794d1ef2

Skrevet

Vi reiste på hyttetur en helg, datt ut av rutiner og vips, der ble det en guttebaby til! Termin i mai, vi gleder oss begge to :)

 

Anonym poster: fbe98dd34cd76666111609b8c77459b4

Skrevet

Omgangssyke her og, men velkommen er han :)

Skrevet

Tok de hver dag, men ikke til samme tid. Trodde ikke det hadde noe å si da det var p-piller og ikke minipiller. Skulle egentlig ta de til frokost, men noen dager ble det så sent som til middag.

 

Anonym poster: 06514894277620772ed119bbf4865af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...