Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har vært sammen med en mann siden nov ifjor. Vi har begge barn fra før. Jeg føler han synes det er vanskelig å snakke om følelser, mens alt annet snakker vi godt sammen om. Har fått vite litt mer om hans eks og har skjønt at hun har vært endel kontrollerende. Han har truffet min datter et par ganger og det har gått veldig fint. Jeg har også fortalt at jeg har fått kjæreste til min eks som jeg har barn sammen. Så når jeg spør han når jeg får treffe barna hans, så sier han at han må først fortelle det til sin eks før jeg treffer barna. Men jeg synes han utsetter å fortelle henne det, og som gjør at det tar enda lenger tid før jeg treffer barna hans. Jeg har lagt han til som venn på facebook, men han har ikke godkjent meg. Tok det opp han med en fleip og han ror seg unna. Hvorfor skal man ikke kunne være venner på facebook, når man er kjærester da? Jeg vet at han er venn med eksen sin der. Kan det være pga henne? Vi ble kjent med hverandre igjennom en dateside og da skrev han mange fine komplimenter til meg. Jeg gir han komplimenter face to face, men jeg har ikke fått et eneste av han.. Kommunikasjonen vår når det kommer til oss og følelser, så blir han litt stum. Føler jeg må dra ordene ut av han. Sendte han en mld igår etter at han hadde vært hos meg: - Koselig at du kom ikveld. Glad i deg. Så fikk jeg tilbake: Koselig å være hos deg. Natta.. Jeg er usikker på hele greia jeg.. sukk... Anonym poster: 67698bc70f08016e737b11aa4c487195
DaTuMa Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Hvor lenge siden er det at det ble slutt mellom de to da? Kanskje han ikke er helt ferdig med henne?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Han har vært singel i 3år. Hovedinnlegger Anonym poster: 67698bc70f08016e737b11aa4c487195
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Du får fortelle han/vise han dette innlegget. Endrer det seg ikke hadde jeg ikke orket mer. Ang. FB så tror jeg nok det er noe han skjuler. Annen dame? Fortsatt sammen med eksen eller prøver å få henne tilbake? Eller at han ikke vil en eller annen flørt skal vite det. Anonym poster: 644108d832730efe9257aefc14a23b5b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 For å være helt ærlig hadde ikke min kjæreste vært villig til å legge meg til på facebook etter 6 mnd, og på alle måter holdt meg unna sitt liv slik denne gjør ville jeg begynt å lure på om jeg var de andre kvinnen og han egentlig ikke var singel. Om han i tillegg ikke kunne si/være kjærlig tilbake mot meg etter såpass lang tid hadde jeg nok tenkt han ikke er mannen for meg. Det sagt det er mange menn som finner det vanskelig eller unaturlig å skrive elsker deg og glad i deg. Det er nok lettere for oss damer å hive slike ting ut. Men du bør ihvertfall ta en samtale om han slik at du ikke går rundt å føler at han ikke bryr seg slik du gjør for det vil bare skape usikkerhet. Jeg må være ærlig å si at jeg ikke lett legger til folk på facebook, jeg har hatt kontakt med en mann over lengre tid på nettet, men jeg har ikke lagt han til. Jeg har få venner og så fort jeg legger han til vil det merkes av min familie og bringe opp spekulasjoner og spørsmål jeg ikke er klar for før jeg har blitt kjent med han, men dette forklarte jeg fra starten og sa at først etter vi hadde møttes ansikt til ansikt noen ganger og (om vi) ville møtes mer så ville jeg legge han til. Jeg er veldig privat ovenfor min familie så det ligger der. Men du har datet denne mannen i mange mnd og dere definerer dere som kjærester da bør han jaggu kunne legge deg til. Spør han hvorfor han ikke har akseptert forespørselen din. Spør rett ut og si som det er du vil vite ellers må du anta at han ikke er interessert i et ordentlig forhold med deg siden han holder deg hemmelig eller verre han har ting/noen han holder hemmelig for deg. Dere er et par du må da kunne spørre om slike ting Anonym poster: 74a0ae67ba74d07e9d6cafb98bb85411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå