Elsker livet Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 http://www.homedsgn.com/2012/01/12/the-lake-house-by-mark-dziewulski-architect/
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Glad jeg ikke skal vaske vinduer der Anonym poster: 484e9cab1249d62ab0ca7e35c615e5eb
Elsker livet Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2013 Med lift og en stor vindusmopp går det så fint så
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 ville ikke hatt den, og ikke tror jeg det er deres heller.... Anonym poster: 8973c0d09f7b3f11391da131c940a268
Gjest Emea Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Stilig, kommer sikkert med vaskehjelp. Enda godt den ligger i Amerika, blir vel litt overkill i den norske fjellheimen
Elsker livet Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2013 ville ikke hatt den, og ikke tror jeg det er deres heller.... Sikker? Den er til salgs nå 230 millioner NOK. Kan få med ett års gratis vindusvask om det er det som er problemet. Anonym poster: 8973c0d09f7b3f11391da131c940a268
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #8 Skrevet 25. mars 2013 Sikkert fint for de som syns det er fint.. Hadde aldri fått noen god følelse av å bo der. Tror jeg hadde følt meg beglodd og malplassert og litt redd for å dette og ødelegge f.eks. trappa i glass (glasskår overalt).. No, I'm apparently not cinderella.. Anonym poster: ceff8985b6791b44dcda960964f427ea
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 25. mars 2013 #10 Skrevet 25. mars 2013 Fantastisk utsikt Kunne godt tenke meg å våkne opp i et av de rommene ja. Fint å drømme litt uten å tenke på vindus- og trappevask
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #11 Skrevet 25. mars 2013 ÆSJ! Du er så sinnsykt snobbete! Anonym poster: 334f11d94d9380407fa3af8265eb533a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #12 Skrevet 25. mars 2013 ÆSJ! Du er så sinnsykt snobbete! Anonym poster: 334f11d94d9380407fa3af8265eb533a Æsj, du er så sinnsykt seriøs. Hva med et litt lystig syn på livet? Anonym poster: 9eea1f0ec72151f0cc797f1937c15b3f
min<3 Skrevet 25. mars 2013 #13 Skrevet 25. mars 2013 Me like. Ligner litt på hytta vår på Geilo. Denne her er bare litt mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå