Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nais :D

Skrevet

Glad jeg ikke skal vaske vinduer der :o

 

Anonym poster: 484e9cab1249d62ab0ca7e35c615e5eb

Skrevet

Med lift og en stor vindusmopp går det så fint så ;)

Skrevet

ville ikke hatt den, og ikke tror jeg det er deres heller....

 

Anonym poster: 8973c0d09f7b3f11391da131c940a268

Skrevet

Stilig, kommer sikkert med vaskehjelp.

Enda godt den ligger i Amerika, blir vel litt overkill i den norske fjellheimen ;)

Skrevet

ville ikke hatt den, og ikke tror jeg det er deres heller....

 

Sikker? Den er til salgs nå 230 millioner NOK. Kan få med ett års gratis vindusvask om det er det som er problemet.

 

Anonym poster: 8973c0d09f7b3f11391da131c940a268

Skrevet

Sikkert fint for de som syns det er fint..

Hadde aldri fått noen god følelse av å bo der. Tror jeg hadde følt meg beglodd og malplassert og litt redd for å dette og ødelegge f.eks. trappa i glass (glasskår overalt).. No, I'm apparently not cinderella..

 

Anonym poster: ceff8985b6791b44dcda960964f427ea

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Fantastisk utsikt :) Kunne godt tenke meg å våkne opp i et av de rommene ja.

 

Fint å drømme litt uten å tenke på vindus- og trappevask :)

Skrevet

ÆSJ!

Du er så sinnsykt snobbete!

 

Anonym poster: 334f11d94d9380407fa3af8265eb533a

Skrevet

ÆSJ!

Du er så sinnsykt snobbete!

 

Anonym poster: 334f11d94d9380407fa3af8265eb533a

 

Æsj, du er så sinnsykt seriøs. Hva med et litt lystig syn på livet?

 

Anonym poster: 9eea1f0ec72151f0cc797f1937c15b3f

Skrevet

Me like. Ligner litt på hytta vår på Geilo. Denne her er bare litt mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...