Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vi er glad i å reise;-) synes det er veldig greit nå som barna begynner å bli større. De to største pakker alt selv så jeg trenger bare tenke på minste, meg selv (og mannen) hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommer ferien i år går til Paris, flyreisen koster ca. 9000 for to voksne og to barn, hotellet koster 14000 for 9 døgn, lommepenger aner jeg ikke men skulle ikke forbause meg om det blir en hel del..

Skrevet

Vurderer en tur til Cuba. Den reisen vil koste ca 60.000,-

Skal i tillegg til Abra havn og Kongeparken.

Har ikkje brukt så mye som 60.000,- på en tur før. Er derfor eg lurer på om det er "vanlig" i forhold til om eg har "samvittighet" til å reise på så dyr ferie.

Skrevet

Vi pleier å reise utenlands med barna i de fleste ferier. I vinterferien var vi på storbyferie. Da kostet fly og hotel ca 15000,- og vi brukte ca 35000,-. Nå er vi på fjellet, har leid stor leilighet på et hotel. Hotellet kostet ca 19000,- skikort 6500,- og vi kommer til å bruke ca 15000,- tror jeg i tillegg. Til sommeren skal vi til USA i 15 dager, hotellet kostet 50000,- og fly kostet ca 25000,-. Vi pleier å bruke rundt 7000-10000 i døgnet på shopping, aktiviteter og mat når vi er der. ( reiser dit 1-2 ganger i året). I høstferien har vi bestilt en uke i Hellas, turen kom på 49000,- og vi bruker ca 5000,- om dagen når vi er i syden. Har også planlagt men ikke bestilt en kjæreste tur for mann min og meg i mai og desember. Pleier å komme på ca 30000,- i reise og forbruk så det går jo litt på ferie hvert år... Vi er to voksne og tre barn:-)

Hva jobber dere med ettersom dere har så god inntekt;P? Føler meg som en fattiglus i forhold...

Anonym poster: 161e73dce22a6ddb94723c4c48daed07

Skrevet

Vi har begge lederstillinger innen hvert vårt felt..

Gjest lillehi
Skrevet

Vi pleier å reise utenlands med barna i de fleste ferier. I vinterferien var vi på storbyferie. Da kostet fly og hotel ca 15000,- og vi brukte ca 35000,-. Nå er vi på fjellet, har leid stor leilighet på et hotel. Hotellet kostet ca 19000,- skikort 6500,- og vi kommer til å bruke ca 15000,- tror jeg i tillegg. Til sommeren skal vi til USA i 15 dager, hotellet kostet 50000,- og fly kostet ca 25000,-. Vi pleier å bruke rundt 7000-10000 i døgnet på shopping, aktiviteter og mat når vi er der. ( reiser dit 1-2 ganger i året). I høstferien har vi bestilt en uke i Hellas, turen kom på 49000,- og vi bruker ca 5000,- om dagen når vi er i syden. Har også planlagt men ikke bestilt en kjæreste tur for mann min og meg i mai og desember. Pleier å komme på ca 30000,- i reise og forbruk så det går jo litt på ferie hvert år... Vi er to voksne og tre barn:-)

Tuller du???????
Skrevet (endret)

Vi er på ferie ett par ganger i året. Bruker ca. 40.000 i vinterferie/påskeferie, og bruker alt fra 10.000- 100.000 kr på sommerferie. Kommer alt an på hvor vi reiser, og hvor lenge vi blir borte.

Dette er når jeg kun tar store ferier, men vi reiser på mange småturer. Når jeg tenker meg om bruker vi nok rundt 200.000-250.000 kr i året på reise og shopping når vi er borte.

Endret av Påskehare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...