Gå til innhold

Kjempelei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag satt jeg make-up modell for ei venninne som utdanner seg til stylist, det ble lagt en make-up jeg aldri ville turt selv, men det ble utrolig pent, rett bruk av sminke kan virkelig trylle.

Min venninne tok en del bilder av meg som hun la ut på facebook, og det kom mange fine kommentarer på kort tid. Artig for en grå mus som meg.

Så ringte min samboer og kritiserte sminken og mitt utseende og bildene generellt. Dette fikk meg til å innse at min samboer bare trykker meg ned,det har vært flere episoder hvor jeg istedenfor støtte har blitt møtt med negativitet, og jeg brast i gråt. Da fikk jeg høre at jeg er psykisk syk og det ene med det andre.

Nå sitter jeg her hjemme og venter på broren min, har pakket for meg og min datter og vi flytter til min bror.

Har skrevet lapp til samboeren da jeg rett og slett ikke tør si det til han at nå er forholdet over.

Kan ikke huske at jeg noengang har vært så lei meg, men det har bare blitt for mye kritikk for meg. Livet er for kort til at man skal være trist hele tiden.

Måtte bare få dette ut mens vi sitter her og venter.

Anonym poster: 859141b68a3eafa134c7f9014a1009aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You go girl! Heier på deg. Gud, så mye bedre du kommer til å få det nå, uten den drittsekken i livet ditt :) Vær sterk, dette klarer du!

Skrevet

Herregud for en merkelig drittsekk.

Skrevet

For en drittsekk. Ta til deg alle de positive kommentarene :) Du viser en utrolig styrke og fortjener all lykke i livet sammen med din datter.

Anonym poster: 1374ea18fdda3152ece6c73ab9ef8c4e

Skrevet

Jeg håper det ligger en del bak dette, forstår det litt slik utifra det du skriver. Har du aldri turt og ta opp problemene deres, eller er det kun i dag du ikke tør? Dere burde snakke sammen, du bør fortelle hva hans oppførsel gjør med deg.

Skrevet

Han høres ut som en skikkelig dust. Så bra at du nå står opp for deg selv! Heia! :)

Skrevet

Han er goodlooking eller? Redd for at du blir penere enn han, siden du omtalte deg som "ei grå" mus?

DUST... send han til meg du, og han skal læres til oppdragelse.

Go GIRL :D

Skrevet

be strong. du får det bedre :)

Skrevet

Høres ut som om du har tatt et fornuftig valg. Lykke til.

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Du sa det bra sjøl; livet er for kort til at man skal være trist hele tiden.

Bra for deg at du tar tak i tingene. Det blir bedre.

Håper du er sterk nok til å la være å dra tilbake til han. Hørtes ikke ut som et sunt forhold.

Lykke til.

Skrevet

Har selv være utsatt for denne type drittsekk som din samboer. Han er usikker på seg selv, og med en gang noe går bra i ditt liv enten det er utdannelse, din skjønnhet eller du fikk en bra jobb, så rakker disse jævlene ned på deg, og psykisk terroriserer deg til du føler deg så mislykket og føler du har massivt feilet over en ting som i utgangspunktet er superbra!

Min eks presterte tom å si at grunnen til at jeg fikk bedre karakterer enn han til eksamen, var fordi jeg ikke prioriterte forholdet!!!!!

Du er på god vei til å komme deg vekk fra denne fryktelige mannen. HURRA for deg HI!!!!!!! :)

Anonym poster: 5d908cd071f90f9ee0c2908ed0910827

Skrevet

Hurra for deg! Og for at du gir datteren din et bedre alternativ enn å vokse opp å se at mor blir dårlig behandlet.

Gi din bror en stor klem som tar i mot dere- så godt at dere har den muligheten!

Skrevet

Hvordan går det, HI? Har du hørt noe fra han?

Anonym poster: c20f0cfa4b5ba0f88878056cf2027787

Skrevet

Takk for støtte damer :)

Det går bra, jeg føler en enorm lettelse over besluttningen jeg har tatt.

Aldri mer skal en mann få behandle meg sånn.

Han har ringt og sendt meldinger, jeg svarer ikke, det er bare svada som kommer likevel, alt fra unnskyldninger til sinnamld. Jeg skylder han ingenting, og kjenner at jeg ikke har noen gode følelser igjen for han.

Nå skal jeg fokusere på fremtiden, få kjøpt en bolig til min datter og meg, og vi skal virkelig kose oss sammen.

HI

Anonym poster: 859141b68a3eafa134c7f9014a1009aa

Skrevet

Hurra for deg, ikke la ham overtale deg til å komme tilbake!

Anonym poster: 04eb9a7ea3df1461286ea7f0967490aa

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Så tøff du er!

Sånn skal drittsekker behandles :) syns jeg ser han der han sitter og ikke vet hva som traff han :P

Så godt at du har en snill bror som stiller opp for dere. Ønsker deg en strålende påske og et godt liv uten det unødvendige vedhenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...